S2000 Serie

Berätta vad ni kör för andra serier och tävlingar.
Post Reply
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Post by Ulf Carlsson »

Tobias Hult wrote:Har nu uppdaterat totallistan efter Round 3. Finns att ladda hem på första sidan i denna tråden.

Till Ulf så vet jag faktiskt inte hur det fungerar, skulle tro att det räcker med att starta innan 23:59, men jag har ingenaning.
Oki
User avatar
Micael Eriksson
Posts: 533
Joined: 2009 Jan 02 6:57 pm

Post by Micael Eriksson »

Ulf Carlsson wrote:Hur är det sista dagen på ett rally, räcker det att man hinner starta innan 23.59 eller måste man hinna köra klart innan den tiden ??
Så länge man kan starta så är det ok, det som händer om man kör i mål efter "sista" starttid är att det blir ingen pokal....nu blir det inte det ändå i den här serien på grund av lösenordet så det spelar ju ingen roll :)
Hellre dö än fega
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Post by Ulf Carlsson »

Micael Eriksson wrote:
Ulf Carlsson wrote:Hur är det sista dagen på ett rally, räcker det att man hinner starta innan 23.59 eller måste man hinna köra klart innan den tiden ??
Så länge man kan starta så är det ok, det som händer om man kör i mål efter "sista" starttid är att det blir ingen pokal....nu blir det inte det ändå i den här serien på grund av lösenordet så det spelar ju ingen roll :)
Så man kan börja o köra strax innan tiden går ut o fortsätta att köra bra länge efter det att tiden är ute, t.ex köra ss 8 23.55 o övriga 6 efter 23.59.
User avatar
Micael Eriksson
Posts: 533
Joined: 2009 Jan 02 6:57 pm

Post by Micael Eriksson »

Ulf Carlsson wrote:
Micael Eriksson wrote:
Ulf Carlsson wrote:Hur är det sista dagen på ett rally, räcker det att man hinner starta innan 23.59 eller måste man hinna köra klart innan den tiden ??
Så länge man kan starta så är det ok, det som händer om man kör i mål efter "sista" starttid är att det blir ingen pokal....nu blir det inte det ändå i den här serien på grund av lösenordet så det spelar ju ingen roll :)
Så man kan börja o köra strax innan tiden går ut o fortsätta att köra bra länge efter det att tiden är ute, t.ex köra ss 8 23.55 o övriga 6 efter 23.59.
Japp, men restart funkar inte efter 23.59
Hellre dö än fega
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Post by Ulf Carlsson »

Micael Eriksson wrote:
Ulf Carlsson wrote:
Micael Eriksson wrote: Så länge man kan starta så är det ok, det som händer om man kör i mål efter "sista" starttid är att det blir ingen pokal....nu blir det inte det ändå i den här serien på grund av lösenordet så det spelar ju ingen roll :)
Så man kan börja o köra strax innan tiden går ut o fortsätta att köra bra länge efter det att tiden är ute, t.ex köra ss 8 23.55 o övriga 6 efter 23.59.
Japp, men restart funkar inte efter 23.59
Tack för svaret Micke
Tobias Hult
Posts: 196
Joined: 2011 Mar 27 2:35 pm

Post by Tobias Hult »

Startlista Round 4:

Tobias Hult
Hasse Onkamo
Tommie Lindberg
Rickard Andersson
Erik Brodin
Urban Henriksson
Ulf Carlsson
Carl Eriksson
Micael Eriksson
Jim Hjerpe
Tony Bergqvist
Leif Backlund
Mattias Stigh
Tommi Mäkinen
Øyvind Andersen
Daniel Larsson
Micke Almqvist
Mikael Jakobsson
Mike Edlund
Stefan Larsson
Jan Onkamo
Oskar Jakobsson

Round 4: http://rbr.onlineracing.cz/index.php?ac ... 57976dd1c3

Grus sträckor
Sträckor som behövs: Original, Reversed Stages, ROC 2008, PTD Rallysprint, Sweet Lamb, Prospect Ridge IIA
Lösenord skickas ut via mail
Lycka till :)
Urban Henriksson
Posts: 32
Joined: 2009 Jan 16 12:01 am

strul med ss12

Post by Urban Henriksson »

ss 11 blir nog slut-sträcka på den här tävlingen.
tror inte ss12 funkar med dom inställningar du har på den sträckan.
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Re: strul med ss12

Post by Ulf Carlsson »

Urban Henriksson wrote:ss 11 blir nog slut-sträcka på den här tävlingen.
tror inte ss12 funkar med dom inställningar du har på den sträckan.
Går det inte att köra SS12 ??
Tobias Hult
Posts: 196
Joined: 2011 Mar 27 2:35 pm

Post by Tobias Hult »

Ajdå, det visste jag inte. Det var tråkigt :( Men då gör jag så att om nästan alla har problem där så tar jag resultatet där ifrån. Verkar som man bara kan ta sig förbi "problemet" om man brutit innan SS12. Bra att ni gjorde mig uppmärksam på det så att jag inte tar med den igen.
Tobias Hult
Posts: 196
Joined: 2011 Mar 27 2:35 pm

Post by Tobias Hult »

Har nu sett att ingen som inte brutit innan SS12 lyckas ta sig förbi den sträckan utan att bli utslängd. Så då tar jag resultatet som är efter SS11 och använder det som slutresultat. Hoppas detta är okej och jag får ursäkta att detta onödiga problem uppstod. Eftersom att de 3 sista sträckorna blir "strukna" så utgår även powerstagen som var SS14. Hoppas detta är okej.
Tobias Hult
Posts: 196
Joined: 2011 Mar 27 2:35 pm

Post by Tobias Hult »

Har nu uppdaterat totallistan efter Round 4. Finns att ladda hem på "första" sidan.
Tobias Hult
Posts: 196
Joined: 2011 Mar 27 2:35 pm

Post by Tobias Hult »

Startlista Round 5:

Tobias Hult
Hasse Onkamo
Tommie Lindberg
Rickard Andersson
Erik Brodin
Urban Henriksson
Ulf Carlsson
Carl Eriksson
Micael Eriksson
Jim Hjerpe
Tony Bergqvist
Leif Backlund
Mattias Stigh
Tommi Mäkinen
Øyvind Andersen
Daniel Larsson
Micke Almqvist
Mikael Jakobsson
Mike Edlund
Stefan Larsson
Jan Onkamo
Oskar Jakobsson
Peter Sandbäck

Round 5: http://rbr.onlineracing.cz/index.php?ac ... fe46a44cd5

Grus sträckor
Sträckor som behövs: Original, Reversed Stages, Versme
Lösenord skickas ut via mail
Lycka till :)
Last edited by Tobias Hult on 2012 Jul 11 7:38 pm, edited 1 time in total.
Peter Sandbäck
Posts: 139
Joined: 2009 Nov 11 5:41 pm

Post by Peter Sandbäck »

Går det att hoppa in mitt i serien? är ju fortfarande onsdag så man hinner ju köra dag1.... :D
"If in doubt, flat out"
Tobias Hult
Posts: 196
Joined: 2011 Mar 27 2:35 pm

Post by Tobias Hult »

Peter Sandbäck wrote:Går det att hoppa in mitt i serien? är ju fortfarande onsdag så man hinner ju köra dag1.... :D
Jajamen det går bra, skriv bara: Namn på pluginet, Bil, Mailaddress så att jag kan skicka ut lösenordet nu direkt :D
Peter Sandbäck
Posts: 139
Joined: 2009 Nov 11 5:41 pm

Post by Peter Sandbäck »

Kanon!!

Namn: Peter Sandbäck
Namn på pluginet: SANDBACK Peter
Bil: Polo S2000
Mailadress: Subaru_peter@hotmail.com
"If in doubt, flat out"
Post Reply