Merklig problem

Här hjälps vi åt att lösa problem som uppstår
Post Reply
Oyvind Andersen
Posts: 218
Joined: 2010 Feb 15 10:38 pm

Merklig problem

Post by Oyvind Andersen »

Jeg har et merklig problem, spillet detter ut innimellom når det laster inn SSer under onlinekjørning, da legger det seg til noen filer som heter
HP-K3XBC85DGJT9 DMP-fil Jeg går inn og sletter de, men det samme skjer igjenn, er det noen data exsperter som vet hva det kan være ???
Får også opp et texstdokument som heter CRASHDUMP hvor det står::
exceptionhandler og navnet på filen
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Re: Merklig problem

Post by Ulf Carlsson »

Oyvind Andersen wrote:Jeg har et merklig problem, spillet detter ut innimellom når det laster inn SSer under onlinekjørning, da legger det seg til noen filer som heter
HP-K3XBC85DGJT9 DMP-fil Jeg går inn og sletter de, men det samme skjer igjenn, er det noen data exsperter som vet hva det kan være ???
Får også opp et texstdokument som heter CRASHDUMP hvor det står::
exceptionhandler og navnet på filen
Hoppas någon kan lösa problemet så jag kan köra med min Teanm kompis i A8 cupen. :wink: :wink: :lol: :lol:
User avatar
Tommie Lindberg
Posts: 850
Joined: 2007 Apr 13 8:57 pm

Post by Tommie Lindberg »

Dom 2 filerna skapas alltid när spelet kraschar. Den första .dmp-filen heter lika som namnet på din dator? Brukar vara så.
Det ska gå att öppna den filen och läsa vad som orsakade att spelet kraschade. Vilket program som krävs för det vet jag tyvärr dock inte.
Men tror det är väldigt få som vet hur man gör.
Oyvind Andersen
Posts: 218
Joined: 2010 Feb 15 10:38 pm

Post by Oyvind Andersen »

Ok, men jeg skjønner ikke hvorfor spillet krasjer nå, og at det plutselig begynner gjøra det :roll:
Andreas Karlsson
Posts: 2896
Joined: 2007 Sep 13 8:44 pm

Post by Andreas Karlsson »

det kan vara lite vad som helst, en uppdatering till windows eller antivirus eller något annat program som skapar konflikt..
eller kanske någon bil eller sträcka du installerat (många verkar ha problem med Sweetlamb sträckan)

kort sagt, nästan omöjligt att veta om man inte kan läsa .dmp filerna

jag gissar ändå på sweetlamb sträckan, verkar vara något fel med texturerna på den och enl plugin forumet så jobbar de på en lösning.
Oyvind Andersen
Posts: 218
Joined: 2010 Feb 15 10:38 pm

Post by Oyvind Andersen »

Noen som vet exsakt hvor Z Fix skal ligga i spelet ??
User avatar
Tommie Lindberg
Posts: 850
Joined: 2007 Apr 13 8:57 pm

Post by Tommie Lindberg »

i plugins mappen.
Oyvind Andersen
Posts: 218
Joined: 2010 Feb 15 10:38 pm

Post by Oyvind Andersen »

Huff, dette er merkelig, nogon rally funkar ok, andra ikke, har kjørt rally med sweet Lamb, versme, peklo og mylny, det funka en gang, men ikke neste, sist datt jag ut under innlasting av chirdonhead.
jag har lagt inn z fix i plugginet og fix 4 for sweet lamb i maps, men det strular alikevell, får jag inte nogon goda tips nå så leggar jag av hela RBR.
HELP ME :?
Oyvind Andersen
Posts: 218
Joined: 2010 Feb 15 10:38 pm

Post by Oyvind Andersen »

Når jag har lagt inn RBR spillet og Patch 1 og Patch 2 måsta da strekkene leggas inn i nogon bestemt rekkefølge, eller er det det samme ??
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Post by Ulf Carlsson »

Oyvind Andersen wrote:Når jag har lagt inn RBR spillet og Patch 1 og Patch 2 måsta da strekkene leggas inn i nogon bestemt rekkefølge, eller er det det samme ??
Till några av sträckorn fins det readme som du ser vilken ordning du ska lägga in dom.
Post Reply