Svenska rallyt

Allt som inte har med spelet att göra
Daniel Edlund
Posts: 88
Joined: 2009 Mar 01 11:13 am

Post by Daniel Edlund »

Vet någon om det blir live sändning på nätet under rallyt?
Daniel
Andreas Karlsson
Posts: 2896
Joined: 2007 Sep 13 8:44 pm

Post by Andreas Karlsson »

Ramona och Richard Göransson lär iaf sända incar live ;)

men någon annan live sändning känner jag inte till.
möjligen Viasat sänder "live" via nätet (om man betalar för det)
Marcus Jansson
Posts: 505
Joined: 2007 Jan 01 6:45 pm

Post by Marcus Jansson »

tror Viasat skulle sända SM på travbanan live va? Lördagen...rätta mig om jag har fel, annars får jag försöka skicka upp filmer under varje kväll :P fast kan tänka mig jag e rätt trött
User avatar
Erik Brodin
Posts: 1521
Joined: 2008 Feb 23 5:57 pm

Post by Erik Brodin »

Powerstage (sista sträckan) sänds live på TV10.....
Andreas Karlsson
Posts: 2896
Joined: 2007 Sep 13 8:44 pm

Post by Andreas Karlsson »

båda omgångarna på färjestad sänds live, likaså powerstage.
tror det var nån sträcka mer som skulle sändas live.

men det är ju på Viasat motor då.. för er som har den.
vi andra får lyssna på radio :(
User avatar
Gustav Johansson
Posts: 109
Joined: 2011 Jan 05 2:07 pm

Post by Gustav Johansson »

Andreas Karlsson wrote:vi andra får lyssna på radio :(
Eller så gör man som jag. Åker ut i skogen 8)
Andreas Karlsson
Posts: 2896
Joined: 2007 Sep 13 8:44 pm

Post by Andreas Karlsson »

blir inget med det i år som det ser ut..
hade varit meningen att jag skulle jobbat på svenska annars, men det ser ut som det skiter sig om inte brorsan hittar barnvakt för hela veckan.
Marcus Jansson
Posts: 505
Joined: 2007 Jan 01 6:45 pm

Post by Marcus Jansson »

Man får offra lite som far tyvärr :( skönt och vara ung och kunna göra det som känns roligt :) hoppas det löser sig för dig, klart du måste ut o se PG! hoppas alla har med sig en svensk flagga ut iår, PG kanske inte kan vara snabbast, men han ska bli hyllad som en hjälte ifrån mitt håll iaf!
Daniel Edlund
Posts: 88
Joined: 2009 Mar 01 11:13 am

Post by Daniel Edlund »

Har det tinat uppe i Värmland vid sträckorna? Hur mycket snö är det? I Säffle har det tinat mycket och varit +5 grader idag
Daniel
User avatar
Gustav Johansson
Posts: 109
Joined: 2011 Jan 05 2:07 pm

Post by Gustav Johansson »

Daniel Edlund wrote:Har det tinat uppe i Värmland vid sträckorna? Hur mycket snö är det? I Säffle har det tinat mycket och varit +5 grader idag
Skulle tänka mig att det har tinat lite! i kil har det luggit runt 2-3grader i skuggan. Men kommer det mååånga minus nu och snö så kan vi inte få bättre väg! :) Bara hålla tummarna

Edit* Kollade precis, och det ska bli kallare och komma lite snö. Sökte på torsby så ja kollade inte här nere :P
Marcus Jansson
Posts: 505
Joined: 2007 Jan 01 6:45 pm

Post by Marcus Jansson »

var milt häromdagen, inatt kom det lite snö, vägarna i lilla samhället här har fortfarande is och nu snö på så har de klarat sig i samhället vågar jag garantera de klarat sig i skogen, som sagt, tisdag o framåt blir det riktigt kallt (ner mot 10min) så känns hyfsat lugnt, sen kommer de säkert stryka någon sträcka för SM hursomhelst för de e rädda att det inte ska hålla
Marcus Jansson
Posts: 505
Joined: 2007 Jan 01 6:45 pm

Post by Marcus Jansson »

ska ut o banda Lesjöfors sträckan imorgon, ska försöka ta lite bilder åt er :)
User avatar
Gustav Johansson
Posts: 109
Joined: 2011 Jan 05 2:07 pm

Post by Gustav Johansson »

Marcus Jansson wrote:ska ut o banda Lesjöfors sträckan imorgon, ska försöka ta lite bilder åt er :)
kanon! :) Redan? Tycker de är tidigt :?
User avatar
Robert Sahlstedt
Posts: 295
Joined: 2007 Jan 01 4:17 pm

Post by Robert Sahlstedt »

De ska väl ut och reka i början på veckan och då måste ju allt se ut som det ska under tävlingen, så att man bandar upp under helgen låter väl helt rimligt i mina öron. Stort tack till alla som är med och hjälper till med sådant förresten! Så att vi långväga gäster sen bara kan parkera och kliva ut i skogen och ha skoj 8)
Marcus Jansson
Posts: 505
Joined: 2007 Jan 01 6:45 pm

Post by Marcus Jansson »

Tur det finns folk som gör häftiga bilar på RBR också så vi halvkorkade värmlänningar får köra lite :)

tillbaka till Lesjöfors sträcka, vägarna var i bra skick, isen kunde varit lite tjockare dock men...VÄLDIGT mycket snö där uppe, nog dubbelt så mycket som jag har i Nykroppa 4mil ifrån, ska se om ja kan slänga upp någon bild :)
Post Reply