Sträckor i spelet

Här hjälps vi åt att lösa problem som uppstår
Post Reply
User avatar
Daniel Lindau
Posts: 83
Joined: 2011 Jan 06 3:19 pm

Sträckor i spelet

Post by Daniel Lindau »

jag har rsrbr 2011 och undrar hur man gör för att få in sträckorna som kommer med i modden?:S

skulle verkligen uppskatta hjälp för en gångs skull
User avatar
Daniel Lindau
Posts: 83
Joined: 2011 Jan 06 3:19 pm

Post by Daniel Lindau »

fan va underbart att det aldrig är nån som svarar på den här jävla sidan
Roy Magnes
Posts: 835
Joined: 2007 Dec 29 1:08 am

Post by Roy Magnes »

Og det er så jævlig fint at alle drittunger uten manerer kommer og klager opp og ned hele tiden for usakligheter som de kan sjekke selv på RSRBR-siden. Om du hadde brukt den lille hjernekapasiteten jeg håper du innehar ville du skjønt at der så godt som ingen her inne som kjører på RSRBR-pluginet, og om det er så jævla viktig for deg å finne ut av dette vil jeg anbefale deg å gå til RSRBR-hjemmesiden og leite etter den infoen du trenger der. Dessuten er ikke alle inne på siden her hvert eneste minutt hver eneste dag for å svare på alle spørsmål som dukker opp på ting vi generelt ikke kan noe om.


Unnskyld, Erik, jeg klarer bare ikke sånne idiotiske kommentarer.
"I love it when a plan comes together"
Roy Magnes
Posts: 835
Joined: 2007 Dec 29 1:08 am

Post by Roy Magnes »

Og så til et seriøst svar som enkelte ikke fortjener...

Det er ikke veldig mange av oss her i RBR-serien som bruker RSRBR-pluginet. Og de få som faktisk bruker det er ikke inne her hver eneste dag og sjekker forumet. Jeg vil tro at du vil kunne få den hjelpen du trenger i forumet til RSRBR, da det tross alt er disse som har laget det pluginet. Dette forutsetter igjen at du kan engelsk, eller kan å bruke google translate.


Roy M.
"I love it when a plan comes together"
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Post by Ulf Carlsson »

Roy Magnes wrote:Og det er så jævlig fint at alle drittunger uten manerer kommer og klager opp og ned hele tiden for usakligheter som de kan sjekke selv på RSRBR-siden. Om du hadde brukt den lille hjernekapasiteten jeg håper du innehar ville du skjønt at der så godt som ingen her inne som kjører på RSRBR-pluginet, og om det er så jævla viktig for deg å finne ut av dette vil jeg anbefale deg å gå til RSRBR-hjemmesiden og leite etter den infoen du trenger der. Dessuten er ikke alle inne på siden her hvert eneste minutt hver eneste dag for å svare på alle spørsmål som dukker opp på ting vi generelt ikke kan noe om.


Unnskyld, Erik, jeg klarer bare ikke sånne idiotiske kommentarer.
Bra skrivet Roy
Tom Östertun
Posts: 624
Joined: 2008 Nov 08 3:36 am

Post by Tom Östertun »

Roy Magnes wrote:Og det er så jævlig fint at alle drittunger uten manerer kommer og klager opp og ned hele tiden for usakligheter som de kan sjekke selv på RSRBR-siden. Om du hadde brukt den lille hjernekapasiteten jeg håper du innehar ville du skjønt at der så godt som ingen her inne som kjører på RSRBR-pluginet, og om det er så jævla viktig for deg å finne ut av dette vil jeg anbefale deg å gå til RSRBR-hjemmesiden og leite etter den infoen du trenger der. Dessuten er ikke alle inne på siden her hvert eneste minutt hver eneste dag for å svare på alle spørsmål som dukker opp på ting vi generelt ikke kan noe om.


Unnskyld, Erik, jeg klarer bare ikke sånne idiotiske kommentarer.
MEN ROY!!! :lol:




PDT_003
Yokohama Motorsport
User avatar
Daniel Lindau
Posts: 83
Joined: 2011 Jan 06 3:19 pm

Post by Daniel Lindau »

sorry e väl för dum för den här sidan :( , men någon hade kunnat skriva att mina frågor inte hörde hit, för jag hittar inte det jag söker nånstans och den här sidan har hjälpt mig jävligt mkt för jag börja precis me att göra skins till 240:n :)
Roy Magnes
Posts: 835
Joined: 2007 Dec 29 1:08 am

Post by Roy Magnes »

Jeg sitter med den oppfattningen at dersom man ikke får svar på det man lurer på innen en uke, da er det nok ingen som har noen idè på hva løsningen kan være på akkurat dette problemet. Når det gjelder RSRBR så nevnte jeg at det er ikke så mange her på siden som bruker det pluginet, og da vil du kunne få mye bedre hjelp på t.ex. hjemmesiden til det pluginet. Jeg vet at også Racedepartment bruker RSRBR, så det kan også hende at du kan finne svar på det du søker der...
"I love it when a plan comes together"
User avatar
Daniel Lindau
Posts: 83
Joined: 2011 Jan 06 3:19 pm

Post by Daniel Lindau »

okej bra å veta:) trodde att rsrbr var samma plugin som det tjeckiska som ni kör me men det kanske inte e de, tack för hjälpen Roy:)
Andreas Karlsson
Posts: 2896
Joined: 2007 Sep 13 8:44 pm

Post by Andreas Karlsson »

RSRSBR är ett Franskt plugin tror jag.

vet iaf att åtminstone jag tycker det är krångligt
User avatar
Daniel Lindau
Posts: 83
Joined: 2011 Jan 06 3:19 pm

Post by Daniel Lindau »

aa därför de e på franska :idea: fan va dum man känner sig, okej då var allt mkt lättare nu tack Andreas!
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Post by Ulf Carlsson »

Är det någon som vet varför det inte fungerar med att ha Versme instalerad i flera RBR instalationer ?? :evil: :evil: :evil: :twisted: :twisted:
Post Reply