Erstattet Impreza 2003. Rally school fungerer ikke.

Här hjälps vi åt att lösa problem som uppstår
Post Reply
Frode WINTHER
Posts: 8
Joined: 2009 Feb 20 10:13 pm

Erstattet Impreza 2003. Rally school fungerer ikke.

Post by Frode WINTHER »

Heisann.

Etter å ha erstattet Impreza '03 med Impreza '08, har Rally school sluttet å virke. Når jeg laster en øvelse, stenges spillet. Har erstattet bilen på vanlig måte. Cars.ini og physics. Er det flere filer det må gjøres noe med?
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Är det sträckan rally school eller är det själva träningsdelen i spelt som slutat fungera?
Frode WINTHER
Posts: 8
Joined: 2009 Feb 20 10:13 pm

Post by Frode WINTHER »

Det er selve treningsdelen som ikke fungerer. Jeg får frem forklaringen på øvelsen. Når jeg da velger continue, laster den videoen hvor Burns skal vise hvordan øvelsen skal gjøres. Litt av videoen kommer frem før jeg kastes ut av spillet. Virker som om den ikke finner riktig kobling til bilen jeg har lagt inn under i2003 i psysics.
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Det finns en speciell del i physics-filen för träningsdelen i spelet. Jag är själv inte insatt i det. Kanske någon annan har koll?
Roy Magnes
Posts: 835
Joined: 2007 Dec 29 1:08 am

Post by Roy Magnes »

Du må kopiere filene "gravel" "sfgravel" (gjør en kopi av gravel og skift navn på den til sfgravel) og "tarmac" fra Impreza-fysikken og lime inn disse i "School" i physics-fila. Fungerer for min del, og så får du en enda heftigere bil å kjøre skolen med :wink:
"I love it when a plan comes together"
Frode WINTHER
Posts: 8
Joined: 2009 Feb 20 10:13 pm

Post by Frode WINTHER »

Det skal jeg prøve :). Takk sålangt begge to! :)
Frode WINTHER
Posts: 8
Joined: 2009 Feb 20 10:13 pm

Post by Frode WINTHER »

Da har jeg forsøkt med Impreza 08. Det fungerte ikke å kopiere de tre filene. Riktig bil kom fram på videoen, men den hopper ut av spillet på samme sted.
Roy Magnes
Posts: 835
Joined: 2007 Dec 29 1:08 am

Post by Roy Magnes »

Prøv å legge inn de tre filene inni her i "school"-mappa i fysikkfila i spillet. Jeg mener det var disse jeg bytta om for å få kjørt ny bil på rallyskolen.
Attachments
School.rar
School
(3.73 KiB) Downloaded 267 times
"I love it when a plan comes together"
Frode WINTHER
Posts: 8
Joined: 2009 Feb 20 10:13 pm

Post by Frode WINTHER »

Da har jeg forsøkt å legge inn filene dine. Det går fortsatt ikke. Merkelig det her. :roll:
Roy Magnes
Posts: 835
Joined: 2007 Dec 29 1:08 am

Post by Roy Magnes »

Hm. Det bruker å være fysikken som kræsjer på dette, for modellen er den samme. Men det kan nesten virke som du er nødt for å klare deg uten skole-delen enn så lenge :x
"I love it when a plan comes together"
Frode WINTHER
Posts: 8
Joined: 2009 Feb 20 10:13 pm

Post by Frode WINTHER »

Hmm..det virker sånn. Jeg vet jeg har hatt enten Impreza 04 eller 05 (den moderne bakvingen) tidligere. Husker bare ikke hvilke filer jeg oppdaterte. :roll:
Post Reply