Stefan Håkansson wrote:Någon som vet om nått boende i vimmerby trakten nu på fre till lörd. Typ vandrahem eller någon privat stuga. Alla förslag är välkommna. Tack på förhand.
Mvh Stefan Håkansson
Tjena stefan!
Grattis till segern i lördags!
hittade ett foto på dig från hovdala, tog du stolpen?
Stefan Håkansson wrote:Någon som vet om nått boende i vimmerby trakten nu på fre till lörd. Typ vandrahem eller någon privat stuga. Alla förslag är välkommna. Tack på förhand.
Mvh Stefan Håkansson
Tjena stefan!
// Daniel som staratade framför dig
Tackar tackar!! Jasså det är du det . Jasså länka gärna till den bilden och svar på din fråga så tog jag stolpen och la ner den fint på backen. Tur att den inte var så hård. Gick inte göra någonting i den lervällingen du vet ju vad jag prata om .
Mvh Stefan Håkansson
Tjena stefan!
// Daniel som staratade framför dig
Tackar tackar!! Jasså det är du det . Jasså länka gärna till den bilden och svar på din fråga så tog jag stolpen och la ner den fint på backen. Tur att den inte var så hård. Gick inte göra någonting i den lervällingen du vet ju vad jag prata om .
Denna bil har ett förflutet i våra trakter.
Byggdes, om jag inte minns fel, till Carina Hermansson med Kamasa-spons, därav färgen. Såldes sedan till Anders Matsson körandes för Stuguns MK och jag tror inte det var någon annan ägare där emellan. Så nog har jag sett denna bilen förr.
Var förr i riktigt fint skick och har den bara underhållits så lär den vara fin nu med.