Kommer inte kunna köra på ett tag.

Allt som inte har med spelet att göra
Post Reply
User avatar
Fredrik Wengberg
Posts: 684
Joined: 2008 Feb 06 9:08 pm

Kommer inte kunna köra på ett tag.

Post by Fredrik Wengberg »

Fro.m måndag så blir det nog tyvärr ingen körning för mig på ett tag.Skall operera vä handled, så det lär bli svårt att styra misstänker jag.Men jag hoppas att komma igång så fort som möjligt igen.
-Det är inte farten som dödar , det är smällen eller som de säger i Amerika :
It´s not the fart that kills , it´s the smell!
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Re: Kommer inte kunna köra på ett tag.

Post by Ulf Carlsson »

Fredrik Wengberg wrote:Fro.m måndag så blir det nog tyvärr ingen körning för mig på ett tag.Skall operera vä handled, så det lär bli svårt att styra misstänker jag.Men jag hoppas att komma igång så fort som möjligt igen.
Då kanske man skulle passa på att utmana dej på lite Rally. :wink: :wink: Men man blir väl frånåkt i alla fall, :( :( :roll: :roll: :lol: :lol:
User avatar
Fredrik Wengberg
Posts: 684
Joined: 2008 Feb 06 9:08 pm

Re: Kommer inte kunna köra på ett tag.

Post by Fredrik Wengberg »

Ulf Carlsson wrote:
Fredrik Wengberg wrote:Fro.m måndag så blir det nog tyvärr ingen körning för mig på ett tag.Skall operera vä handled, så det lär bli svårt att styra misstänker jag.Men jag hoppas att komma igång så fort som möjligt igen.
Då kanske man skulle passa på att utmana dej på lite Rally. :wink: :wink: Men man blir väl frånåkt i alla fall, :( :( :roll: :roll: :lol: :lol:
Haha! Nej det tror jag inte att du blir, du börjar ju få upp farten Uffe. Får väl köra med högern och automatlåda kanske, men det lär bli svårt.
-Det är inte farten som dödar , det är smällen eller som de säger i Amerika :
It´s not the fart that kills , it´s the smell!
Post Reply