Real rally

Allt som inte har med spelet att göra
User avatar
Rasmus Persson
Posts: 560
Joined: 2008 Jul 06 9:45 pm

Post by Rasmus Persson »

Hör med oss på jvideo, gå in på våran hemsida och skicka ett mejl . Vi fick i allafall med när vårat eget CREW klappar i betong suggan i målböjjen riktigt duktigt på sista sträckan .
// Persson

RBR:
Subaru Impreza WRC S14
Volvo 240 LE

Real: Volvo 244 87\" Voc

Image
Anders Svärd
Posts: 420
Joined: 2008 Mar 06 7:32 pm

Post by Anders Svärd »

Fredrik Wengberg wrote:
Rasmus Persson wrote:Någon som vet vart man kan hitta tider från Gotland ?
Har inte hittat någon placeringslista men däremot omssedningslistan till starten imorgon och där står även tiderna som förarna kört på.
Seedningen är ju ockse efter palcering så det är hyffsat lätt att räkna ut vart förarna ligger just nu.
Kolla på http://www.motorsportsidan.nu/

PS:Träffade Jim Hjerpa, Kristian Berglind och Anders Svärd idag. Tystlåtna grabbar om än mycket trevliga ;-)
Trevligt att du kikade förbi Fredrik!
Du skulle vart med på lördagskvällen också. Då var vi inte riktigt lika tystlåtna =)
User avatar
Fredrik Wengberg
Posts: 684
Joined: 2008 Feb 06 9:08 pm

Post by Fredrik Wengberg »

Anders Svärd wrote:
Fredrik Wengberg wrote:
Rasmus Persson wrote:Någon som vet vart man kan hitta tider från Gotland ?
Har inte hittat någon placeringslista men däremot omssedningslistan till starten imorgon och där står även tiderna som förarna kört på.
Seedningen är ju ockse efter palcering så det är hyffsat lätt att räkna ut vart förarna ligger just nu.
Kolla på http://www.motorsportsidan.nu/

PS:Träffade Jim Hjerpa, Kristian Berglind och Anders Svärd idag. Tystlåtna grabbar om än mycket trevliga ;-)
Trevligt att du kikade förbi Fredrik!
Du skulle vart med på lördagskvällen också. Då var vi inte riktigt lika tystlåtna =)
Haha! :P , jo det var skit att jag inte hade möjlighet att komma, men vi får ta igen det nästa år, eller som jag sa till Kristian igår, har ni vägarna förbi Gotland i sommar så är det bara att ni hör av er så tar vi några bärs ihop.
-Det är inte farten som dödar , det är smällen eller som de säger i Amerika :
It´s not the fart that kills , it´s the smell!
User avatar
Robert Sahlstedt
Posts: 295
Joined: 2007 Jan 01 4:17 pm

Post by Robert Sahlstedt »

Mattias Ahlstrom wrote:Var det någon som filmade på Rally Gotland?
Jag tog några små klipp mest för skoj, bland annat på er vid militärförråden på Hejnum. Vi får arrangera nåt så du kan få det. :wink:
User avatar
Mattias Ahlstrom
Posts: 354
Joined: 2007 Jan 01 4:48 pm

Post by Mattias Ahlstrom »

Robert Sahlstedt wrote:
Jag tog några små klipp mest för skoj, bland annat på er vid militärförråden på Hejnum. Vi får arrangera nåt så du kan få det. :wink:
Det är ju lysande Robban. Jag är i stan varje dag så det är bara att hojta till.
Sladdar bäst som sladdar mest.
Rasmus Harrström
Posts: 537
Joined: 2008 Dec 10 8:48 pm

Post by Rasmus Harrström »

rally och rally vet jag inte men jag var på kråkvilan idag och tittade på lite FR. hörde Mattias Stigh ur högtalarna en antal gånger.. antar att det är han från forumet ? kommer i vilket fall bilder på vår hemsida ikväll eller i morn förmiddag
User avatar
Stefan Håkansson
Posts: 132
Joined: 2007 Apr 09 7:02 pm

Post by Stefan Håkansson »

Anders Alm wrote:Såg att en Stefan Håkansson Älmhults MK var anmäld till Kongen Kan det vara RBR Stefan kanske :P
Startfältet börjar bli bra också , fan va kul att grus säsongen kommer igång nu.
Tror jag skippar AnderslövsRallyt i år , för lite anmälda.
Stämmer Anders. Jag körde Kongen och det var min debutantkörning i karriären. Man var lite avvaktande i början innan man hittade lite tempo men det gick bra tycker jag. Vi var ju 21st som startade klassen och min placering blev 5:a, en tiondel efter 4e platsen som jag tappade på sista ss pga 2 rejäla kriser. Men det gick bra så vi var glada att komma imål.
Mattias Stigh
Posts: 40
Joined: 2008 Apr 06 2:09 pm

Post by Mattias Stigh »

Rasmus Harrström wrote:rally och rally vet jag inte men jag var på kråkvilan idag och tittade på lite FR. hörde Mattias Stigh ur högtalarna en antal gånger.. antar att det är han från forumet ? kommer i vilket fall bilder på vår hemsida ikväll eller i morn förmiddag
Det stämmer körde en röd 99 med gula och svarta ränder på.
Rasmus Harrström
Posts: 537
Joined: 2008 Dec 10 8:48 pm

Post by Rasmus Harrström »

Mattias Stigh wrote:
Rasmus Harrström wrote:rally och rally vet jag inte men jag var på kråkvilan idag och tittade på lite FR. hörde Mattias Stigh ur högtalarna en antal gånger.. antar att det är han från forumet ? kommer i vilket fall bilder på vår hemsida ikväll eller i morn förmiddag
Det stämmer körde en röd 99 med gula och svarta ränder på.
och fort gick det måste jag säga, snyggt kört! =)
Mattias Stigh
Posts: 40
Joined: 2008 Apr 06 2:09 pm

Post by Mattias Stigh »

Rasmus Harrström wrote:
Mattias Stigh wrote:
Rasmus Harrström wrote:rally och rally vet jag inte men jag var på kråkvilan idag och tittade på lite FR. hörde Mattias Stigh ur högtalarna en antal gånger.. antar att det är han från forumet ? kommer i vilket fall bilder på vår hemsida ikväll eller i morn förmiddag
Det stämmer körde en röd 99 med gula och svarta ränder på.
och fort gick det måste jag säga, snyggt kört! =)

Tackar tackar. Det gick ju ganska bra :D bara synd att kopplingen la av i finalen.
Roger Hillström
Posts: 196
Joined: 2008 Apr 07 3:39 pm

Post by Roger Hillström »

Va faen Stigge.....hade du inte ordning på grejjerna :D
Rasmus Harrström
Posts: 537
Joined: 2008 Dec 10 8:48 pm

Post by Rasmus Harrström »

skulle varit spännande och sätt dig och börje faitas =) när ska ni göra det nästa gång?
Mattias Stigh
Posts: 40
Joined: 2008 Apr 06 2:09 pm

Post by Mattias Stigh »

Vet ej när tävling blir. Byter garage i helgen så det tar nog en stund att komma i ordning. Men är lite sugen på Vingåkers tävling i maj. Och sen tänkte ja prova på Norrköpings kvällstävling i år.
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Post by Ulf Carlsson »

Mattias Stigh wrote:Vet ej när tävling blir. Byter garage i helgen så det tar nog en stund att komma i ordning. Men är lite sugen på Vingåkers tävling i maj. Och sen tänkte ja prova på Norrköpings kvällstävling i år.
Är det vingåkers valsen som går då eller fins inte den längre
Mattias Stigh
Posts: 40
Joined: 2008 Apr 06 2:09 pm

Post by Mattias Stigh »

Ulf Carlsson wrote:
Mattias Stigh wrote:Vet ej när tävling blir. Byter garage i helgen så det tar nog en stund att komma i ordning. Men är lite sugen på Vingåkers tävling i maj. Och sen tänkte ja prova på Norrköpings kvällstävling i år.
Är det vingåkers valsen som går då eller fins inte den längre
Nopp men det är 1:a deltävlingen i en folkrace cup i vingåker.
Post Reply