Logitech G25

Här hjälps vi åt att lösa problem som uppstår
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Logitech G25

Post by Hasse Onkamo »

Nu va de slut spelat för ett tag framåt. Uppdaterade Logitech programmet och sen hittade inte spel programmet g25an mer. Har prova med skivan som följer med plus en massa andra program, men icke.. Ska försöka med supporten imorgon om de hjälper. Irriterande som fan................
Roger Hillström
Posts: 196
Joined: 2008 Apr 07 3:39 pm

Post by Roger Hillström »

haru avinstallerat logitech proget......sen installera de från skivan igen ??
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Och du har testat ett annat USB-uttag? USB fungerar ju så att det installeras på nytt för varje uttag.
User avatar
Simon Ek
Posts: 709
Joined: 2007 Jan 05 6:18 pm

Post by Simon Ek »

Erik Persson wrote:Och du har testat ett annat USB-uttag? USB fungerar ju så att det installeras på nytt för varje uttag.
...och USB 2.0 har en trist tendens att helt sluta fungera. har själv 6 USB intag i datorn varav 2 helt slutat fungera...
Image
User avatar
Johan Gustavsson
Posts: 853
Joined: 2008 Jan 15 10:11 pm

Post by Johan Gustavsson »

Simon Ek wrote:
Erik Persson wrote:Och du har testat ett annat USB-uttag? USB fungerar ju så att det installeras på nytt för varje uttag.
...och USB 2.0 har en trist tendens att helt sluta fungera. har själv 6 USB intag i datorn varav 2 helt slutat fungera...
Alla mina usb portar dog på ett kort för några månader sen.
Rasmus Harrström
Posts: 537
Joined: 2008 Dec 10 8:48 pm

Post by Rasmus Harrström »

Johan Gustavsson wrote:
Simon Ek wrote:
Erik Persson wrote:Och du har testat ett annat USB-uttag? USB fungerar ju så att det installeras på nytt för varje uttag.
...och USB 2.0 har en trist tendens att helt sluta fungera. har själv 6 USB intag i datorn varav 2 helt slutat fungera...
Alla mina usb portar dog på ett kort för några månader sen.
Då blir det lite klurigt att använda datorn då det mesta nu för tiden går på usb
User avatar
Johan Gustavsson
Posts: 853
Joined: 2008 Jan 15 10:11 pm

Post by Johan Gustavsson »

Rasmus Harrström wrote:
Johan Gustavsson wrote:
Simon Ek wrote: ...och USB 2.0 har en trist tendens att helt sluta fungera. har själv 6 USB intag i datorn varav 2 helt slutat fungera...
Alla mina usb portar dog på ett kort för några månader sen.
Då blir det lite klurigt att använda datorn då det mesta nu för tiden går på usb
Fick ta och sätta i ett PCI kort med USB i :)
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Har prova allt de ni har tipsat om. Men kanske inte alla usb`n. Ska kolla på en gång. Men 3 olika har ja prova. Har några kvar att testa :!:
User avatar
Marcus Strand
Posts: 573
Joined: 2007 Jan 01 2:33 pm

Post by Marcus Strand »

Kollat i enhetshanteraren så du inte har en massa frågetecken eller utropstecken vad det nu är som visar sig. Kolla innan och när du har kopplat in ratten vad du hittar för något.

När du kopplat in den kommer ratten som en egen flik, och tryck upp den och kolla så allt ser bra ut där med.
User avatar
Jim Hjerpe
Posts: 681
Joined: 2007 May 10 1:44 pm

Post by Jim Hjerpe »

sälj ratten billigt :wink: Det lät väl som en enkel lösning?!
// Jim Hjerpe
User avatar
Rasmus Persson
Posts: 560
Joined: 2008 Jul 06 9:45 pm

Post by Rasmus Persson »

Jag har fått samma problem! Är så jävla förbannad !!!!!!
// Persson

RBR:
Subaru Impreza WRC S14
Volvo 240 LE

Real: Volvo 244 87\" Voc

Image
Kalle Kronkvist
Posts: 111
Joined: 2008 Feb 27 9:21 pm

Post by Kalle Kronkvist »

jag har med ett liknande strul,power-lampan bara blinkar,men ska kolla lite efter tipsen jag sett här...har varit borta pga data-strul nu i två månader o nu när det är fixat så jävlas ratten,lagom lattjo!!!
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Marcus Strand wrote:Kollat i enhetshanteraren så du inte har en massa frågetecken eller utropstecken vad det nu är som visar sig. Kolla innan och när du har kopplat in ratten vad du hittar för något.

När du kopplat in den kommer ratten som en egen flik, och tryck upp den och kolla så allt ser bra ut där med.
Inga frågetecken där :(
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Fungerar USB med annan utrustning?
User avatar
Rasmus Persson
Posts: 560
Joined: 2008 Jul 06 9:45 pm

Post by Rasmus Persson »

Erik Persson wrote:Fungerar USB med annan utrustning?
Japp,
// Persson

RBR:
Subaru Impreza WRC S14
Volvo 240 LE

Real: Volvo 244 87\" Voc

Image
Post Reply