SS Sumburk - Rally Bohemia

Nya eller gamla sträckor / texturer
Anders Svärd
Posts: 420
Joined: 2008 Mar 06 7:32 pm

Post by Anders Svärd »

Kanonsträcka. Lite lurigt med grus i vissa kurvor. Otroligt vilket jobb dom lägger ner !
User avatar
Christer Vestlund
Posts: 211
Joined: 2007 Jan 04 10:50 am

Post by Christer Vestlund »

Erik Persson wrote:Hur är asfalten då? Vestlund skrev ju om varierande fäste. Men är den slät, eller hoppig?

Noter som nte rktigt kommer i tid va jag förstår.

Jag är ju nyfiken, men inte hemma än så jag kan inte provköra tiktigt än.
Slät är den Erik men lite lurig, ser ut som asfalt men vetef.. om det är oljegrus eller nåt sånt på vissa partier, det slamrar lite grus under skärmarna och man låser up hjulen diekt när man ska bromsa. ja resten förstår du nog :oops:
Christer Vestlund
Better flat out than safety
Rasmus Harrström
Posts: 537
Joined: 2008 Dec 10 8:48 pm

Post by Rasmus Harrström »

Erik Persson wrote:Hur är asfalten då? Vestlund skrev ju om varierande fäste. Men är den slät, eller hoppig?

Noter som nte rktigt kommer i tid va jag förstår.

Jag är ju nyfiken, men inte hemma än så jag kan inte provköra tiktigt än.
Det varierar helt! på vissa ställen är den riktigt slät och fin och bra fäste medans andra stället är det till och med lite grus på asfalten, där är det snor halt och så finns det en del ställen där det studsar..
User avatar
Anders Alm
Posts: 1061
Joined: 2007 Jan 01 4:52 pm

Post by Anders Alm »

Jag skulle vilja påstå att det är samma jä--a vägar som dom andra tjeck sträckorna. Och dom gillar väll inte du riktigt Erik :? Kanske att den inte är riktigt så studsiga som dom andra.
Jag kommer nog aldrig bli riktigt kompis med dessa tjeck asfalts ss :oops:
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
Bengt-Arne Molin
Posts: 19
Joined: 2007 Dec 30 11:38 am

Post by Bengt-Arne Molin »

Testade den nya sträckan och tyckte i nte att den var särskilt studsig. Noterna var dock sena och målet var svårt att hitta :) Vissa partier var väldigt trånga. Glöm inte att hålla till höger om den stillastående bilen innan målet!
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Jag kunde köra sträckan igår innan mitt bredband fick riktigt spel.

Jag gillar den skarpt. Nya utmaningar.

Börjar på att vara riktigt inne i asfaltskörningen. Och då så spelar det ingen roll om det hoppar och far lite som på de tjeckiska sträckorna eller om det är slätt som på den här. Men det är som sagt mitt personliga tyckande.

Att jag gillar det betyder dock inte alls samma sak som att jag är snabb :wink:
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Erik Persson wrote:Jag kunde köra sträckan igår innan mitt bredband fick riktigt spel.

Jag gillar den skarpt. Nya utmaningar.

Börjar på att vara riktigt inne i asfaltskörningen. Och då så spelar det ingen roll om det hoppar och far lite som på de tjeckiska sträckorna eller om det är slätt som på den här. Men det är som sagt mitt personliga tyckande.

Att jag gillar det betyder dock inte alls samma sak som att jag är snabb :wink:
Håller med dig Erik. Kul med svåra ss, men det kommer att ta ett tag innan man får någorlunda bra tider på dom. Bara o nöta när man får chansen :!:
Anders Lindbladh
Posts: 267
Joined: 2009 Feb 18 11:48 am

Post by Anders Lindbladh »

var kan man ladda ner sträckan ?
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

På pluginsidan. Kolla långt ner till vänster på förstasidan så ser du alltid de senaste hemladdningarna på pluginsidan.
Anders Lindbladh
Posts: 267
Joined: 2009 Feb 18 11:48 am

Post by Anders Lindbladh »

Okej
LinusMansson
Posts: 1
Joined: 2010 Mar 23 8:36 pm

Post by LinusMansson »

User avatar
Robin Hallman
Posts: 155
Joined: 2009 Feb 21 8:34 pm

Post by Robin Hallman »

verkar ha kommit en ny (uppdaterad?) sumburk på pluginnet att ladda ner
huvudsaken är att man får se en sladd
User avatar
Tommie Lindberg
Posts: 850
Joined: 2007 Apr 13 8:57 pm

Post by Tommie Lindberg »

Robin Hallman wrote:verkar ha kommit en ny (uppdaterad?) sumburk på pluginnet att ladda ner
Allihop har möjlighet att lägga upp tävlingar med den oxå :D
Johan Sälgström
Posts: 68
Joined: 2009 Aug 05 10:14 am

Post by Johan Sälgström »

Så nu ska man behöva gråta ännu mer för att ens skitburk inte klarar av sträckan alltså!?


Nej men, trevligt! Ser fram emot att få testa den nån gång. Några större ändringar sen förra versionen? :)
Post Reply