pluginet nere ??

Här hjälps vi åt att lösa problem som uppstår
User avatar
Christer Vestlund
Posts: 211
Joined: 2007 Jan 04 10:50 am

Post by Christer Vestlund »

Hej Pojkar och flickor för den delen( föresten var är dom är det inga tjejer som kör??. )

Nu till mitt problem. Ja inte ett problem kanske men jag har sumpat min profil på CZ plugget så jag tvingats göra en ny :oops: . Då har jag ingen flagga för landtillhörighet framför namnet, hittar inget under min profil heller. Hur fixar man sånt.

//Christer
Christer Vestlund
Better flat out than safety
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Christer Vestlund wrote:Hej Pojkar och flickor för den delen( föresten var är dom är det inga tjejer som kör??. )

Nu till mitt problem. Ja inte ett problem kanske men jag har sumpat min profil på CZ plugget så jag tvingats göra en ny :oops: . Då har jag ingen flagga för landtillhörighet framför namnet, hittar inget under min profil heller. Hur fixar man sånt.

//Christer
På första sidan efter du har loggat in finns "Profile" precis under namnet. Där väljer du Country sedan. Eller har jag fel?
Anders Svärd
Posts: 420
Joined: 2008 Mar 06 7:32 pm

Post by Anders Svärd »

Erik Persson wrote:
Christer Vestlund wrote:Hej Pojkar och flickor för den delen( föresten var är dom är det inga tjejer som kör??. )

Nu till mitt problem. Ja inte ett problem kanske men jag har sumpat min profil på CZ plugget så jag tvingats göra en ny :oops: . Då har jag ingen flagga för landtillhörighet framför namnet, hittar inget under min profil heller. Hur fixar man sånt.

//Christer
På första sidan efter du har loggat in finns "Profile" precis under namnet. Där väljer du Country sedan. Eller har jag fel?
Du har alldeles rätt där Erik !
User avatar
Anders Alm
Posts: 1061
Joined: 2007 Jan 01 4:52 pm

Post by Anders Alm »

Hmm körde 2 race nu men inte fan skulle jag få göra det utan strul.
Första racet Skinnsbergs Sprinten ss1 går bra men sen när ss2 ska laddas
så fyller den bara på med 5 staplar o sen händer det inget mera.
Kör Skinnsbergs Sprinten2 med exakt samma resultat :twisted:
Blir lite osäker på om jag hörde ett pip eller något när den började ladda hem ss2.

Fler än jag som haft strul nu :?:
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Christer Vestlund wrote:Hej Pojkar och flickor för den delen( föresten var är dom är det inga tjejer som kör??. )

Nu till mitt problem. Ja inte ett problem kanske men jag har sumpat min profil på CZ plugget så jag tvingats göra en ny :oops: . Då har jag ingen flagga för landtillhörighet framför namnet, hittar inget under min profil heller. Hur fixar man sånt.

//Christer
Jodå. Linda Sjölin är med. Är registrerad åtminstone! Kör är ja lite osäker på..
User avatar
Rickard Widén
Posts: 147
Joined: 2009 Sep 03 8:16 pm

Post by Rickard Widén »

Är pluginet nere igen?Kommer inte in där nån som vet? Jag får detta fel meddelande.
Attachments
problem.jpg
(112.06 KiB) Downloaded 107 times
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Jopp, det verkar som om det ligger nere nu.
User avatar
Rickard Widén
Posts: 147
Joined: 2009 Sep 03 8:16 pm

Post by Rickard Widén »

Tack då vet jag det.
Kalle_svensson
Posts: 26
Joined: 2009 Nov 17 10:12 pm

Post by Kalle_svensson »

nu är den uppe igen
Post Reply