Finnkampen

Berätta vad ni kör för andra serier och tävlingar.
User avatar
Fredrik Wengberg
Posts: 684
Joined: 2008 Feb 06 9:08 pm

Post by Fredrik Wengberg »

Kenneth Nyström wrote:
Erik Brodin wrote:
Micael Eriksson wrote:Om det behövs kan jag ta S1600 grus, om inte så ska ni ha ett STORT lycka till med kampen när den blir av. :)
Du får platsen så tar Jim S2000 Tarmac...Här är våran trupp :)

WRC:

gravel: Fredrik Wengberg
tarmac: Erik Brodin
snow: Tomas Nordins

S2000:

gravel: Johan Gustavsson
tarmac: Jim Hjerpe
snow: Stefan Larsson

S1600:

gravel: Micael Eriksson
tarmac: Anders Svärd
snow: Tommie Lindberg
är det nå B-lag i wrc vi skickar? =) bättre Nordins tar alla 3 annars blir det stor pisk! :D
Tack som fan för den du! :roll: :evil: :shock:
-Det är inte farten som dödar , det är smällen eller som de säger i Amerika :
It´s not the fart that kills , it´s the smell!
Kenneth Nyström
Posts: 862
Joined: 2007 Dec 04 3:37 am

...

Post by Kenneth Nyström »

har jag fel då? det skulle ha varit Nordins, Blom, G Nilson eller Vestlund!!

Vilket lag! dreamteam?
jag tar hellre några stygn än en taskig placering!!

citat : Sten-Ove Olsson
Kenneth Nyström
Posts: 862
Joined: 2007 Dec 04 3:37 am

Post by Kenneth Nyström »

Sandberg är inte så dålig han heller
jag tar hellre några stygn än en taskig placering!!

citat : Sten-Ove Olsson
User avatar
Johan Gustavsson
Posts: 853
Joined: 2008 Jan 15 10:11 pm

Post by Johan Gustavsson »

Kenneth Nyström wrote:
Erik Brodin wrote:
Micael Eriksson wrote:Om det behövs kan jag ta S1600 grus, om inte så ska ni ha ett STORT lycka till med kampen när den blir av. :)
Du får platsen så tar Jim S2000 Tarmac...Här är våran trupp :)

WRC:

gravel: Fredrik Wengberg
tarmac: Erik Brodin
snow: Tomas Nordins

S2000:

gravel: Johan Gustavsson
tarmac: Jim Hjerpe
snow: Stefan Larsson

S1600:

gravel: Micael Eriksson
tarmac: Anders Svärd
snow: Tommie Lindberg
är det nå B-lag i wrc vi skickar? =) bättre Nordins tar alla 3 annars blir det stor pisk! :D
Nu var det ju inte att "toppa" uppställningen som det var frågan om....
User avatar
Fredrik Wengberg
Posts: 684
Joined: 2008 Feb 06 9:08 pm

Re: ...

Post by Fredrik Wengberg »

Kenneth Nyström wrote:har jag fel då? det skulle ha varit Nordins, Blom, G Nilson eller Vestlund!!

Vilket lag! dreamteam?
Jo kanske, men ingen av dom förutom Nordins har ju anmält sitt intresse, och det är ju fortfarande på skoj och inte något blodigt allvar som du tycks vilja få det till.

Skall jag vara uppriktigt så börjar jag tröttna på att du nästan alltid när du skriver i forumet måsta hacka och gnälla över något.
Jag uppskattar att du lägger ner arbete på Hälsingeserien och jag tycker att det är en kul serie.
Men har du ibland inget kul att skriva om?, eller det är kanske det som är lite meningen att folk skall irritera sig på dina inlägg?

I så fall så har du lyckats denna gång. Grattis!.

Mvh//Fredrik.W
-Det är inte farten som dödar , det är smällen eller som de säger i Amerika :
It´s not the fart that kills , it´s the smell!
Stefan Larsson

Post by Stefan Larsson »

känns nästan som några tappat tråden för ämnet.
eller är jag helt fel ute?
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Post by Ulf Carlsson »

Stefan Larsson wrote:känns nästan som några tappat tråden för ämnet.
eller är jag helt fel ute?
Är det inte tillåtet med åsikter här ??? :wink: :wink: :D :D
Kenneth Nyström
Posts: 862
Joined: 2007 Dec 04 3:37 am

Re: ...

Post by Kenneth Nyström »

Fredrik Wengberg wrote:
Kenneth Nyström wrote:har jag fel då? det skulle ha varit Nordins, Blom, G Nilson eller Vestlund!!

Vilket lag! dreamteam?
Jo kanske, men ingen av dom förutom Nordins har ju anmält sitt intresse, och det är ju fortfarande på skoj och inte något blodigt allvar som du tycks vilja få det till.

Skall jag vara uppriktigt så börjar jag tröttna på att du nästan alltid när du skriver i forumet måsta hacka och gnälla över något.
Jag uppskattar att du lägger ner arbete på Hälsingeserien och jag tycker att det är en kul serie.
Men har du ibland inget kul att skriva om?, eller det är kanske det som är lite meningen att folk skall irritera sig på dina inlägg?

I så fall så har du lyckats denna gång. Grattis!.

Mvh//Fredrik.W

:D ja men har jag inte rätt då? skulle jag vara lagkapten så skulle jag ligga på dom bästa...finnarna är ju snabba! sen får man ta illa vid sig om man vill! men det är sanningen...

klart man ska toppa laget för att vinna en viktigt "match"!

sen tvivlar jag på att jag hackar på folk i nästan varje inlägg... kanske 15% =) man kan inte blunda för sanningen!
jag tar hellre några stygn än en taskig placering!!

citat : Sten-Ove Olsson
User avatar
Fredrik Wengberg
Posts: 684
Joined: 2008 Feb 06 9:08 pm

Re: ...

Post by Fredrik Wengberg »

Kenneth Nyström wrote:
Fredrik Wengberg wrote:
Kenneth Nyström wrote:har jag fel då? det skulle ha varit Nordins, Blom, G Nilson eller Vestlund!!

Vilket lag! dreamteam?
Jo kanske, men ingen av dom förutom Nordins har ju anmält sitt intresse, och det är ju fortfarande på skoj och inte något blodigt allvar som du tycks vilja få det till.

Skall jag vara uppriktigt så börjar jag tröttna på att du nästan alltid när du skriver i forumet måsta hacka och gnälla över något.
Jag uppskattar att du lägger ner arbete på Hälsingeserien och jag tycker att det är en kul serie.
Men har du ibland inget kul att skriva om?, eller det är kanske det som är lite meningen att folk skall irritera sig på dina inlägg?

I så fall så har du lyckats denna gång. Grattis!.

Mvh//Fredrik.W

:D ja men har jag inte rätt då? skulle jag vara lagkapten så skulle jag ligga på dom bästa...finnarna är ju snabba! sen får man ta illa vid sig om man vill! men det är sanningen...

klart man ska toppa laget för att vinna en viktigt "match"!

sen tvivlar jag på att jag hackar på folk i nästan varje inlägg... kanske 15% =) man kan inte blunda för sanningen!
Jo jag vet att finnarna är grymt snabba och ibland kanske man kan fråga sig om allt går rätt till, men vi andra måste ju kunna få chansen vi också, även fast vi inte är lika snabba som Nordins eller Vestlund eller Blom.
Eller lika snabba förressten, det finns många sträckor som jag är snabbare på än te.x Nordins, men det grymma med honom är att han nästan alltid tar sig imål och har en otroligt jämn körning i nästan varje rally han kör.

Sen om du inte sett det så har herr Brodin fått upp en jäkla fart, likadant med Ken Pettersson, så nya gubbar är på gång och det är ju ganska kul kan jag tycka, så fortåkarna kan få sig en match igen.

Så visst, jag lämnar gärna min plats till förfogande till någon av dom andra om dom skulle vilja ställa upp, för uppriktigt sagt så har jag ingen större lust längre, kan bara tänka mig kritiken om jag inte skulle ta mig i mål.

Så Erik, ställer någon annan upp så låt dom köra istället.
Synd att det skulle bli så här men jag är tydligen inte bra nog och jag vill inte göra bort mig.Får nog vänja mig med att tillhöra "B-laget".

Mvh//Fredrik.
-Det är inte farten som dödar , det är smällen eller som de säger i Amerika :
It´s not the fart that kills , it´s the smell!
User avatar
Erik Brodin
Posts: 1521
Joined: 2008 Feb 23 5:57 pm

Post by Erik Brodin »

Jag är ju "C" i hälsingeserien så jag passar nog inte äns i b-laget....men såklart lämnar jag min plats om Blom,Sandberg eller Vestlund vill köra :)
User avatar
Jim Hjerpe
Posts: 681
Joined: 2007 May 10 1:44 pm

Post by Jim Hjerpe »

Erik; det är ju du som håller i det här.. kör för fasen..
Lika du Wengberg.. Alla åker väl av ibland?! herregud..

sen kan jag också tycka olika än vad annat folk gör ibland, men man behöver väl inte slänga ur sig vad som hellst, eller åtminstonde formulera sig någotsånär snyggt.

Jag var inge jättesugen på asfalten, för blir det "fel" sträckor är inte jag tillräckligt snabb. Men tog den när ingen annan visade intresse för det.

Känner någon sig manad så ta den ist. Men jag kör mer än gärna om ingen annan vill.

Tänk på vad ni skriver, man kan faktiskt, oftast, säga vad man tycker och tänker utan att trampa folk onödigt mycket på tårna!

Det är vad jag tycker.

//Jim
// Jim Hjerpe
Post Reply