Real rally

Allt som inte har med spelet att göra
Kalle Kronkvist
Posts: 111
Joined: 2008 Feb 27 9:21 pm

Post by Kalle Kronkvist »

Jag hade vita kläder o en blå Good Year-kepa på mitt halvlånga rufs. Om de nu var vita fortfarande då. När jag kom hem var jag hyfsat dammig :D
Hade grön ryggsäck med förresten o en kamera runt halsen. De gäller att alltid va på hugget!!!
Attachments
Rookie Racing.jpg
Rookie Racing.jpg (2.06 KiB) Viewed 6573 times
User avatar
Elias Lundberg
Posts: 361
Joined: 2009 Jan 10 6:39 pm

Post by Elias Lundberg »

jag tror jag såg dig
//Elias
Jan Onkamo
Posts: 71
Joined: 2007 Jan 01 8:07 pm

Post by Jan Onkamo »

Rasmus Persson wrote:Stod 8km in på ss2 sen flyttade mig till Patrik fick Niklas sääw ! Går inte att förklara farten han hade in . Värre en WRC :P sen vidare till långens böjj . stod med Stefan Larsson här på forumet. . Dagens favvo ladd var Janne Onkamo . Fy f****n så gött ladd vid oss på 2an tummen upp ! PDT_001 PDT_001 PDT_001 PDT_001


det var ju kul att man kan bjuda på någe skoj då
vi körde O-notat nästan hela tävlingen
ola hadde lite problem med att blädra sidor

kul var det iaf :D
User avatar
Anders Alm
Posts: 1061
Joined: 2007 Jan 01 4:52 pm

Post by Anders Alm »

Några som ska till Hässleholm i helgen :?: För min del blir det bara rally tittande på lördagen :( men 7 SS får väll duga :wink:
Frågan är vilka SS man ska välja bara :P
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
Daniel Ekdahl
Posts: 56
Joined: 2008 Jan 31 9:11 pm

Post by Daniel Ekdahl »

ska dra till hässleholm om en timme, ska se 2 ss idag på garnisionen. Tror Mats Andersson (NEZ)kan sätta bra tider där med sin Astra. blir fräckt. :) sen Tar jag nog första sträckan i morgon och avslutar på sista, de brukar vara på hovdala, slutet på den sträckan kallas guldkusten och där är fräckt att stå. :D
Anders Alm wrote:Några som ska till Hässleholm i helgen :?: För min del blir det bara rally tittande på lördagen :( men 7 SS får väll duga :wink:
Frågan är vilka SS man ska välja bara :P
User avatar
Anders Alm
Posts: 1061
Joined: 2007 Jan 01 4:52 pm

Post by Anders Alm »

Daniel Ekdahl wrote:ska dra till hässleholm om en timme, ska se 2 ss idag på garnisionen. Tror Mats Andersson (NEZ)kan sätta bra tider där med sin Astra. blir fräckt. :) sen Tar jag nog första sträckan i morgon och avslutar på sista, de brukar vara på hovdala, slutet på den sträckan kallas guldkusten och där är fräckt att stå. :D
Anders Alm wrote:Några som ska till Hässleholm i helgen :?: För min del blir det bara rally tittande på lördagen :( men 7 SS får väll duga :wink:
Frågan är vilka SS man ska välja bara :P
Okey :wink: Vi börjar nog också på SS3 ,första bil ca kl: 09,19.
Sen är det frågan :?: Det är ju en lång paus mellan SS5 - SS6
Kan ju bli SS9 Hovdala , var där förra året. Vi stog då där bilarna kommer ut från skogen , genom bron, sen en rätt så lång raka , sen en höger 2a eller 3a...
Hur närma slutet menar du Daniel :?:

Ja Mats tar nog 2 sträcksegrar på fredagen :!: Han har nog kört tusen varv på den banan :P På Hovdala blir nog Gren farlig (om han är kvar)
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
Daniel Ekdahl
Posts: 56
Joined: 2008 Jan 31 9:11 pm

Post by Daniel Ekdahl »

Anders Alm wrote:
Daniel Ekdahl wrote:ska dra till hässleholm om en timme, ska se 2 ss idag på garnisionen. Tror Mats Andersson (NEZ)kan sätta bra tider där med sin Astra. blir fräckt. :) sen Tar jag nog första sträckan i morgon och avslutar på sista, de brukar vara på hovdala, slutet på den sträckan kallas guldkusten och där är fräckt att stå. :D
Anders Alm wrote:Några som ska till Hässleholm i helgen :?: För min del blir det bara rally tittande på lördagen :( men 7 SS får väll duga :wink:
Frågan är vilka SS man ska välja bara :P
Okey :wink: Vi börjar nog också på SS3 ,första bil ca kl: 09,19.
Sen är det frågan :?: Det är ju en lång paus mellan SS5 - SS6
Kan ju bli SS9 Hovdala , var där förra året. Vi stog då där bilarna kommer ut från skogen , genom bron, sen en rätt så lång raka , sen en höger 2a eller 3a...
Hur närma slutet menar du Daniel :?:

Ja Mats tar nog 2 sträcksegrar på fredagen :!: Han har nog kört tusen varv på den banan :P På Hovdala blir nog Gren farlig (om han är kvar)
Tror vi menar samma ställe på hovdala! där ligger en jävla sten i den högern om jag inte minns fel. har precis kommit hem fårn hässlehåla nu i kväll, va fräckt som vanligt, imponerad av peter z i 940 volvon, rastade ju skiten och av Seat KC och corollor.. ska ju knappt gå.. Mats Andersson var 1 sek efter mats jonsson efter 2ss inte dåligt...

Ha de gött i skogen i morgon!

Daniel
User avatar
Elias Lundberg
Posts: 361
Joined: 2009 Jan 10 6:39 pm

Post by Elias Lundberg »



Farsans kartläsare och hans kompis rullar med 240:n det var farsan som skulle åka med men han hedde ont i magen så då gick vi ut och kolla istellet :?
//Elias
User avatar
Elias Lundberg
Posts: 361
Joined: 2009 Jan 10 6:39 pm

Post by Elias Lundberg »

även lite fler rallyn med farsan och massa fler

:P

//Elias
Tom Östertun
Posts: 624
Joined: 2008 Nov 08 3:36 am

Post by Tom Östertun »

Helt apropå inget alls...

Erik, jag var hos JB en snabbis idag och passade på att inspektera Jontes kolvar... Det såg ut som om det blev lite varmt sist..? :shock:
Yokohama Motorsport
Rasmus Harrström
Posts: 537
Joined: 2008 Dec 10 8:48 pm

Post by Rasmus Harrström »

någon som ska rulla ner/upp till viks 8:an ? ska själv rulla ner dom ca 4,5 km. någon man ska titta efter ?

EDIT: oj så nära har vi inte 45 km inte 4,5
User avatar
Johan Gustavsson
Posts: 853
Joined: 2008 Jan 15 10:11 pm

Post by Johan Gustavsson »

Rasmus Harrström wrote:någon som ska rulla ner/upp till viks 8:an ? ska själv rulla ner dom ca 4,5 km. någon man ska titta efter ?

EDIT: oj så nära har vi inte 45 km inte 4,5
Jag ska dit....
Rasmus Harrström
Posts: 537
Joined: 2008 Dec 10 8:48 pm

Post by Rasmus Harrström »

Johan Gustavsson wrote:
Rasmus Harrström wrote:någon som ska rulla ner/upp till viks 8:an ? ska själv rulla ner dom ca 4,5 km. någon man ska titta efter ?

EDIT: oj så nära har vi inte 45 km inte 4,5
Jag ska dit....
okey
User avatar
Peter Lundström
Posts: 266
Joined: 2007 Jan 01 10:13 pm

Post by Peter Lundström »

Nån som ska till Märsta på Söndag ? jag åker dit om det inte regnar (ska åka mc dit och är en tunnis som inte vill bli blöt :) )

MASSOR MED FOLK ANMÄLDA 8)
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Peter Lundström wrote:Nån som ska till Märsta på Söndag ? jag åker dit om det inte regnar (ska åka mc dit och är en tunnis som inte vill bli blöt :) )

MASSOR MED FOLK ANMÄLDA 8)
Ska jobba på Eskilstunas folkrace tävling imorgon...
Post Reply