Komma igång

Diskutera sådant som rör själva serien här.
Nytillkommen moderator: Tony Crona

Moderators: Micael Eriksson, Tommie Lindberg, Tobias Hult

Post Reply
Johan Sälgström
Posts: 68
Joined: 2009 Aug 05 10:14 am

Komma igång

Post by Johan Sälgström »

Hej hopp, lyckades nyligen hitta hit då jag blev intresserad av alla turneringar i Wally-pluginet med "RBR-serien" i beskrivningen, en snabb googling ledde mig således hit och här jag jag nu. :)

Jag undrar helt enkelt hur man kommer igång för att köra med er. Jag har uppenbarligen registrerat mig här, anmält mig till serien och fått ett startnummer, laddat ner de nödvändiga pluginen och så, men från kalendern utläser jag att serien är klar och att det inte startat någon ny än? Och hur är det med de andra turneringar som ni har igång via wally-pluginet, är det bara att gå med i dessa via spelet eller kräver ni någon ytterligare typ av anmälan också?

Tack på förhand för all hjälp.
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Re: Komma igång

Post by Hasse Onkamo »

Johan Sälgström wrote:Hej hopp, lyckades nyligen hitta hit då jag blev intresserad av alla turneringar i Wally-pluginet med "RBR-serien" i beskrivningen, en snabb googling ledde mig således hit och här jag jag nu. :)

Jag undrar helt enkelt hur man kommer igång för att köra med er. Jag har uppenbarligen registrerat mig här, anmält mig till serien och fått ett startnummer, laddat ner de nödvändiga pluginen och så, men från kalendern utläser jag att serien är klar och att det inte startat någon ny än? Och hur är det med de andra turneringar som ni har igång via wally-pluginet, är det bara att gå med i dessa via spelet eller kräver ni någon ytterligare typ av anmälan också?

Tack på förhand för all hjälp.
Hej. Vissa serier är de bara o hoppa in i o köra.
Back-SM är det bra o hoppa in i köra
2wd måste man anmäla sig till. Brukar gå rätt snabbt
Flexifuel serien. Anmälan också om jag inte minns fel

Brukar vara anmälan till dom flesta. Lycka till
Andreas Karlsson
Posts: 2896
Joined: 2007 Sep 13 8:44 pm

Post by Andreas Karlsson »

läs runt lite på forumet så hittar du svar ang de andra serierna som drivs härifrån, vissa kräver registrering, de flesta inte.

själva huvudserien har semester för tillfället men ny säsong kommer nog starta i höst så fort Erik Persson tar tag i det ;)
Rasmus Harrström
Posts: 537
Joined: 2008 Dec 10 8:48 pm

Re: Komma igång

Post by Rasmus Harrström »

kul att ännu fler har hittat hit. och alla serier vi har igång krävs oftast anmälan.. oftast står det hur man gör det i seriens flik
Johan Sälgström
Posts: 68
Joined: 2009 Aug 05 10:14 am

Post by Johan Sälgström »

Okej, tack för svaren, kanske ger mig in i back-sm även om jag är lite sent ute, annars är det väl bara att hålla ögonen öppna.
Härligt att se att det verkar vara lite aktivitet iaf, annars är det typiskt att när man väl hittar något sånt här så är det redan dött och begravet.

Tack och bock. :)
User avatar
Peter Lundström
Posts: 266
Joined: 2007 Jan 01 10:13 pm

Post by Peter Lundström »

Välkommen hit!
Det är lika med själva Sm serien skicka en anmälan så är du anmäld till det drar i gång igen fram mot hösten efter sommar uppehållet.
User avatar
Fredrik Wengberg
Posts: 684
Joined: 2008 Feb 06 9:08 pm

Post by Fredrik Wengberg »

Johan Sälgström wrote:Okej, tack för svaren, kanske ger mig in i back-sm även om jag är lite sent ute, annars är det väl bara att hålla ögonen öppna.
Härligt att se att det verkar vara lite aktivitet iaf, annars är det typiskt att när man väl hittar något sånt här så är det redan dött och begravet.

Tack och bock. :)
Nej du, här blir det inte dött och begravet, här håller vi igång av den enkla anledningen att det är så JÄDRA skitkul. Välkommen!.
-Det är inte farten som dödar , det är smällen eller som de säger i Amerika :
It´s not the fart that kills , it´s the smell!
Johan Sälgström
Posts: 68
Joined: 2009 Aug 05 10:14 am

Post by Johan Sälgström »

Vad trevligt!
Tänkte utnyttja min tråd till att ställa en snabb fråga istället för att skapa en ny.

Hur är synen på att använda RBRdll för att justera pacenotes? Okej?
User avatar
Clarence Blom
Posts: 337
Joined: 2007 Jan 03 6:13 pm

Post by Clarence Blom »

Ändra inga dls. filer. eftersom man kan få 33 sek tillägg på vissa sträckor.
Post Reply