Real rally

Allt som inte har med spelet att göra
User avatar
Kim Gustafsson
Posts: 557
Joined: 2007 Jan 11 11:05 pm

Post by Kim Gustafsson »

kongen. självklart ska man ner även dit 8)
som tur är det ju inte allt för långt kvar heller :D
Bengt Andersson
Posts: 67
Joined: 2007 Jan 25 5:31 pm

Post by Bengt Andersson »

Lägger upp en bild på Andreas Johansson från himpan, även om den inte är den bästa. Tyvärr räckte inte skärpedjupet äver hela bilen,men då är det ibland.

Mvh Bengan
Attachments
hi 1 809.jpg
hi 1 809.jpg (269.14 KiB) Viewed 6645 times
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Luftbromsen utfälld...
8)
Andreas A Johansson
Posts: 22
Joined: 2007 Jun 23 3:44 pm

Post by Andreas A Johansson »

Bengt Andersson wrote:Lägger upp en bild på Andreas Johansson från himpan, även om den inte är den bästa. Tyvärr räckte inte skärpedjupet äver hela bilen,men då är det ibland.

Mvh Bengan
Fin bild bengan! Kul att man fastnar iallafall :D

Och det där tanklocket som envisas med att öppnas hela tiden :P måste fixas.
Andreas Karlsson
Posts: 2896
Joined: 2007 Sep 13 8:44 pm

Post by Andreas Karlsson »

silvertejp
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Vanlig sådan skåpmagnet borde kunna lösa det.
Andreas A Johansson
Posts: 22
Joined: 2007 Jun 23 3:44 pm

Post by Andreas A Johansson »

Jodå det ska nog inte vara några problem att fixa. Fungerade ju förut men sen tog jag bort locket i vintras när jag riktade bakskärmen.
Eriks förslag med magnet skulle man kanske testa :)
User avatar
Tomas Nordins
Posts: 165
Joined: 2007 Jan 02 9:43 am

Post by Tomas Nordins »

Göran Nilson verkar ha kört bra på Gotland idag, 2:a i A Grp H, och bästa bakladdare, hoppas det står sig, Grattis Göran !
#72 Tomas Nordins
Team Ruka Djur�s
User avatar
Fredrik Wengberg
Posts: 684
Joined: 2008 Feb 06 9:08 pm

Post by Fredrik Wengberg »

Tomas Nordins wrote:Göran Nilson verkar ha kört bra på Gotland idag, 2:a i A Grp H, och bästa bakladdare, hoppas det står sig, Grattis Göran !
Fan, hade jag ingen aning om att han var här på ön och körde, har varit ute och kollat båda dagarna, och det har varit fint väder och mycket fin bilåka att titta på, dock snålblåst och ganska kallt idag.
Träffade däremot Fredrik Åhlin som kör ungdomsrally i en Polo och han vann sin klass efter mycket fin körning i alla fall där jag stod och kollade.
-Det är inte farten som dödar , det är smällen eller som de säger i Amerika :
It´s not the fart that kills , it´s the smell!
User avatar
Tomas Nordins
Posts: 165
Joined: 2007 Jan 02 9:43 am

Post by Tomas Nordins »

Fredrik Wengberg wrote:
Tomas Nordins wrote:Göran Nilson verkar ha kört bra på Gotland idag, 2:a i A Grp H, och bästa bakladdare, hoppas det står sig, Grattis Göran !
Fan, hade jag ingen aning om att han var här på ön och körde, har varit ute och kollat båda dagarna, och det har varit fint väder och mycket fin bilåka att titta på, dock snålblåst och ganska kallt idag.
Träffade däremot Fredrik Åhlin som kör ungdomsrally i en Polo och han vann sin klass efter mycket fin körning i alla fall där jag stod och kollade.
Jag tror att Göran\Roine har kört på Gotland varje år i c:a 20 år, så det är ju ett under att du har kunnat missa dom. :D
#72 Tomas Nordins
Team Ruka Djur�s
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Han brukar ha väldigt fint ladd med Volvon :D
User avatar
Fredrik Wengberg
Posts: 684
Joined: 2008 Feb 06 9:08 pm

Post by Fredrik Wengberg »

Tomas Nordins wrote:
Fredrik Wengberg wrote:
Tomas Nordins wrote:Göran Nilson verkar ha kört bra på Gotland idag, 2:a i A Grp H, och bästa bakladdare, hoppas det står sig, Grattis Göran !
Fan, hade jag ingen aning om att han var här på ön och körde, har varit ute och kollat båda dagarna, och det har varit fint väder och mycket fin bilåka att titta på, dock snålblåst och ganska kallt idag.
Träffade däremot Fredrik Åhlin som kör ungdomsrally i en Polo och han vann sin klass efter mycket fin körning i alla fall där jag stod och kollade.
Jag tror att Göran\Roine har kört på Gotland varje år i c:a 20 år, så det är ju ett under att du har kunnat missa dom. :D
Hmm jag skäms, men å andra sidan så har jag inte kört rbr-serien så länge heller så i vilket fall som helst förut så har jag ju inte vetat vem han är.
Men som sagt, jag skäms. :oops:
-Det är inte farten som dödar , det är smällen eller som de säger i Amerika :
It´s not the fart that kills , it´s the smell!
User avatar
Mattias Ahlstrom
Posts: 354
Joined: 2007 Jan 01 4:48 pm

Post by Mattias Ahlstrom »

Fredrik Wengberg wrote:
Mattias Ahlstrom wrote:
Fredrik Wengberg wrote:Jag har också tänkt att ta mig ut och titta, blir nog som vanligt vid P18 på fredgadskvällen(brukar parkera vid gamla terräng banan), sen får jag se vad jag hamnar på lördagen.
Hoppas man träffar på någon av er i skogen.
Om du ska till P18 kan du ju ta dig till servicen och säga hej.
Skall försöka att fixa det, du åker med Myrdahl eller?
Vet du vart servicen kommer att vara? Miloverkstaden eller?
Jag hade mina aningar om vem du var och det visade sig stämma. Kul med en liten pratstund! Var du kvar så långe att du såg oss i skogen också? Myrdahl laddade ganska hyffsat inne på P18-området, tyckte jag.

B.t.w Är det någon som har foton eller film från rallyt där vi finns med i vår Starlet?
User avatar
Fredrik Wengberg
Posts: 684
Joined: 2008 Feb 06 9:08 pm

Post by Fredrik Wengberg »

Mattias Ahlstrom wrote:
Fredrik Wengberg wrote:
Mattias Ahlstrom wrote:Om du ska till P18 kan du ju ta dig till servicen och säga hej.
Skall försöka att fixa det, du åker med Myrdahl eller?
Vet du vart servicen kommer att vara? Miloverkstaden eller?
Jag hade mina aningar om vem du var och det visade sig stämma. Kul med en liten pratstund! Var du kvar så långe att du såg oss i skogen också? Myrdahl laddade ganska hyffsat inne på P18-området, tyckte jag.

B.t.w Är det någon som har foton eller film från rallyt där vi finns med i vår Starlet?
Haha! Jo jag såg er på P18, och det var inget snack om vem som åkte bredast och med mest attack :-), kanske inte fortast men FAN så publikfriande.Måste beundra dig som vågar sätta dig i högerstolen.Tyvärr så har jag inga kort eller film men hoppas du får tag på något.

Kul att träffas.
-Det är inte farten som dödar , det är smällen eller som de säger i Amerika :
It´s not the fart that kills , it´s the smell!
Markus Andersson
Posts: 280
Joined: 2007 Feb 04 10:46 pm

Post by Markus Andersson »

Mattias Ahlstrom wrote:
Fredrik Wengberg wrote:
Mattias Ahlstrom wrote:Om du ska till P18 kan du ju ta dig till servicen och säga hej.
Skall försöka att fixa det, du åker med Myrdahl eller?
Vet du vart servicen kommer att vara? Miloverkstaden eller?
Jag hade mina aningar om vem du var och det visade sig stämma. Kul med en liten pratstund! Var du kvar så långe att du såg oss i skogen också? Myrdahl laddade ganska hyffsat inne på P18-området, tyckte jag.

B.t.w Är det någon som har foton eller film från rallyt där vi finns med i vår Starlet?
Jag har film från P18 på fredagen, första väg bytet på SS3 Hejnum och vägbytet med trädet mitt i på SS5, ska försöka få in filmen i datorn imorrn men hör av dej om du vill ha film
//Mackan
Post Reply