Real rally

Allt som inte har med spelet att göra
User avatar
Johan Gustavsson
Posts: 853
Joined: 2008 Jan 15 10:11 pm

Post by Johan Gustavsson »

Vi har en här åtvidaberg som håller på med tryck. JH reklam. Tror inte han är så dyr. Det är han som har tryckt upp dekalerna till kröken med flera från den här trakten.
Andreas A Johansson
Posts: 22
Joined: 2007 Jun 23 3:44 pm

Post by Andreas A Johansson »

Jag var på himpan igår och körde. Första tävlingen för i år, och det blev seger i ungdomsklassen. :) Riktigt roligt att vara igång igen. :)
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Andreas A Johansson wrote:Jag var på himpan igår och körde. Första tävlingen för i år, och det blev seger i ungdomsklassen. :) Riktigt roligt att vara igång igen. :)
Har nog en bild på dig i kameran Andreas :D
Andreas A Johansson
Posts: 22
Joined: 2007 Jun 23 3:44 pm

Post by Andreas A Johansson »

Hasse Onkamo wrote:Har nog en bild på dig i kameran Andreas :D
Okej du tror inte du skulle kunna skicka över den till mig? :D
Andreas Karlsson
Posts: 2896
Joined: 2007 Sep 13 8:44 pm

Post by Andreas Karlsson »

Hasse Onkamo wrote:
Andreas Karlsson wrote:snart dags att skaffa typ RBRserien kepsar eller nåt så vi kan känna igen varandra i skogen ;)
Hade en ide om svart t-shirts med rbrseriens logo på bröstet och sen kanske medlemsnr. och namn på ryggen. Men fick inget gehör för det. Kanske dags o ta upp det igen, Då kunde man kanske lägga till en 20:a eller nåt till dom som håller i trådarna i rbrserien, plus vad själva tröjan med tryck mm kostar :idea: :?:
Någon här som känner någon som håller på med sånt? Vill kanske höra vad det skulle kosta mm :?:
det är ju en STRÅLANDE idé Hasse!

men hur är det med folket som står i servicen?
borde finnas nåt mer man kan ha på sig som syns väl...
User avatar
Kim Gustafsson
Posts: 557
Joined: 2007 Jan 11 11:05 pm

Post by Kim Gustafsson »

Idén med tröjor är jag med på! kanske om man kunde få lägga till något namn / adress på ryggen? :)
Andreas Karlsson
Posts: 2896
Joined: 2007 Sep 13 8:44 pm

Post by Andreas Karlsson »

det ingick i förslaget ja ;)
startummer och namn på ryggen :D

blir lite som fotbollströjor då ju :D
User avatar
Kim Gustafsson
Posts: 557
Joined: 2007 Jan 11 11:05 pm

Post by Kim Gustafsson »

tänkte mer typ. om att kunna lägga till typ. något annat hemside namn eller så :wink:

Att man har namn kanske på ryggen iaf. sen att om man ville kunde man lägga till text under om man ville :)
Joakim.Karlsson
Posts: 298
Joined: 2009 Feb 11 11:33 pm

Post by Joakim.Karlsson »

jag är också med på de med rbr tröjor... med namn o så på
User avatar
Johan Gustavsson
Posts: 853
Joined: 2008 Jan 15 10:11 pm

Post by Johan Gustavsson »

I morgon bär det av till Vimmerby och emilsnurren :)
User avatar
Tony Bergqvist
Posts: 142
Joined: 2008 Apr 06 2:03 pm

Post by Tony Bergqvist »

Hasse Onkamo wrote:
Andreas Karlsson wrote:snart dags att skaffa typ RBRserien kepsar eller nåt så vi kan känna igen varandra i skogen ;)
Hade en ide om svart t-shirts med rbrseriens logo på bröstet och sen kanske medlemsnr. och namn på ryggen. Men fick inget gehör för det. Kanske dags o ta upp det igen, Då kunde man kanske lägga till en 20:a eller nåt till dom som håller i trådarna i rbrserien, plus vad själva tröjan med tryck mm kostar :idea: :?:
Någon här som känner någon som håller på med sånt? Vill kanske höra vad det skulle kosta mm :?:
Klart vi ska ha rbr t-shirts :-)
Tony Bergqvist

Team Rookie Racing
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Andreas A Johansson wrote:
Hasse Onkamo wrote:Har nog en bild på dig i kameran Andreas :D
Okej du tror inte du skulle kunna skicka över den till mig? :D
Hade ingen tyvärr. Nästa tävling du kör så ska jag fixa bilder åt dig :wink: :smt023
Carfixrallyt och Jubileumspokalen ska ja ta bilder ifrån.!
Joakim.Karlsson
Posts: 298
Joined: 2009 Feb 11 11:33 pm

Post by Joakim.Karlsson »

Tony Bergqvist wrote:
Hasse Onkamo wrote:
Andreas Karlsson wrote:snart dags att skaffa typ RBRserien kepsar eller nåt så vi kan känna igen varandra i skogen ;)
Hade en ide om svart t-shirts med rbrseriens logo på bröstet och sen kanske medlemsnr. och namn på ryggen. Men fick inget gehör för det. Kanske dags o ta upp det igen, Då kunde man kanske lägga till en 20:a eller nåt till dom som håller i trådarna i rbrserien, plus vad själva tröjan med tryck mm kostar :idea: :?:
Någon här som känner någon som håller på med sånt? Vill kanske höra vad det skulle kosta mm :?:
Klart vi ska ha rbr t-shirts :-)
ja jag håller med de är klart vi ska t-shirts o kepsar så vi känner igen varann i rally skogarna o vart vi nu än är...
User avatar
Kim Gustafsson
Posts: 557
Joined: 2007 Jan 11 11:05 pm

Post by Kim Gustafsson »

Johan Gustavsson wrote:I morgon bär det av till Vimmerby och emilsnurren :)
samma här! man kanske ser dig :D
User avatar
Anders Alm
Posts: 1061
Joined: 2007 Jan 01 4:52 pm

Post by Anders Alm »

Kim Gustafsson wrote:
Johan Gustavsson wrote:I morgon bär det av till Vimmerby och emilsnurren :)
samma här! man kanske ser dig :D

Jag får vänta till Kongen :( Fast nu börjar startfältet bli riktigt bra så det blir nog en kalas tävling precis som den brukar va :wink:
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
Post Reply