Kopparsvängen

Allt som inte har med spelet att göra
Post Reply
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Kopparsvängen

Post by Erik Persson »

Får gratulera Tommie Lindberg till klasseger i Kopparsvängen.
Ett poäng till? Snart A-förare?

Har åkt i högerstolen en gång i denna tävling med Bosse Hemminsgsson år 2005. Vi var då snabbaste 2wd med originalaren.
Bild en bit ner på denna sida
User avatar
Marcus Strand
Posts: 573
Joined: 2007 Jan 01 2:33 pm

Post by Marcus Strand »

Grattis Tommie! Du har bra fart på snö, hoppas du håller i den på gruset också!


OFFTOPIC:
Ja Bosse kan åka Volvo Original den saken är klar, trevlig är han också måste jag säga. Kommer ihåg när han stod hemma och kollade länge på Fotot när pappa åkte Saab V4 om du minns de fotot Erik?
User avatar
Tommie Lindberg
Posts: 850
Joined: 2007 Apr 13 8:57 pm

Post by Tommie Lindberg »

Tackar! Kul att ni håller koll =)
Japp vart en poäng igen, nu fattas bara en, så hoppas väl att den sista kommer under året.
Krånglade mycket så vann väl mest pga de andra åkte av.. :lol:

Ang. bilden på Bosse och Erik, välkänd avåkarsväng men den fixade ni fint =)

Marcus// Ja de har gått bra som fan iår, blir nog tuffare till sommaren när alla Grp H monster får fäste :? :wink:
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Marcus Strand wrote:Grattis Tommie! Du har bra fart på snö, hoppas du håller i den på gruset också!


OFFTOPIC:
Ja Bosse kan åka Volvo Original den saken är klar, trevlig är han också måste jag säga. Kommer ihåg när han stod hemma och kollade länge på Fotot när pappa åkte Saab V4 om du minns de fotot Erik?
Klart jag minns. Visst var det i uthuset/verkstaden. Eller var det andra foton där ute?
Och Per som var med som var mest intresserad av traktorn.

Tommie: Men det finns mycket kvar av året så förhoppningsvis kan du väl få in en pinne till. Ni ska ju till Lima med vad jag förstår.
User avatar
Marcus Strand
Posts: 573
Joined: 2007 Jan 01 2:33 pm

Post by Marcus Strand »

Erik / Jo det finns där ute också, men tänkte på det som satt på övervåningen där ni bodde. När han kommer på sladd så hjulet tar i skärmkanten.

Jo Per var väldigt intresserad av framförallt Grållen, den står kvar dock inte min Volvo BM 230 Viktor.

Aja, slut på offtopic.
User avatar
Anders Alm
Posts: 1061
Joined: 2007 Jan 01 4:52 pm

Post by Anders Alm »

Tommie Lindberg wrote:Tackar! Kul att ni håller koll =)
Japp vart en poäng igen, nu fattas bara en, så hoppas väl att den sista kommer under året.
Krånglade mycket så vann väl mest pga de andra åkte av.. :lol:

Ang. bilden på Bosse och Erik, välkänd avåkarsväng men den fixade ni fint =)

Marcus// Ja de har gått bra som fan iår, blir nog tuffare till sommaren när alla Grp H monster får fäste :? :wink:
Grattias Tommie :wink: Men är det inte så att en bra förare ska ha lite tur :P
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
Kenneth Nyström
Posts: 862
Joined: 2007 Dec 04 3:37 am

Post by Kenneth Nyström »

Tommie Lindberg wrote:Tackar! Kul att ni håller koll =)
Japp vart en poäng igen, nu fattas bara en, så hoppas väl att den sista kommer under året.
Krånglade mycket så vann väl mest pga de andra åkte av.. :lol:

Ang. bilden på Bosse och Erik, välkänd avåkarsväng men den fixade ni fint =)

Marcus// Ja de har gått bra som fan iår, blir nog tuffare till sommaren när alla Grp H monster får fäste :? :wink:
inte för jag vill ta bort din poäng...men ska det inte vara minst 5 startande för att uppklassnings poäng ska utdelas? var så förr iallafall
jag tar hellre några stygn än en taskig placering!!

citat : Sten-Ove Olsson
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Jo, det är fem poäng från b till a, men det behöver inte vara under ett och samma år. Kan vara från 3:e mars ett år till 3:e mars året efter.

Eller åtta poäng under 18 månader om jag minns rätt.

Och efter man uppnått poängen är man skyldig att klassa upp sig vilket inte alla fattar...
User avatar
Tommie Lindberg
Posts: 850
Joined: 2007 Apr 13 8:57 pm

Post by Tommie Lindberg »

Kenneth Nyström wrote:
Tommie Lindberg wrote:Tackar! Kul att ni håller koll =)
Japp vart en poäng igen, nu fattas bara en, så hoppas väl att den sista kommer under året.
Krånglade mycket så vann väl mest pga de andra åkte av.. :lol:

Ang. bilden på Bosse och Erik, välkänd avåkarsväng men den fixade ni fint =)

Marcus// Ja de har gått bra som fan iår, blir nog tuffare till sommaren när alla Grp H monster får fäste :? :wink:
inte för jag vill ta bort din poäng...men ska det inte vara minst 5 startande för att uppklassnings poäng ska utdelas? var så förr iallafall
De räcker me 3 startande nuförtiden. 10 eller fler så får 1:an och 2:an varsin poäng, över 20 1:an 2:an och 3:an, osv osv
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Erik Persson wrote:Jo, det är fem poäng från b till a, men det behöver inte vara under ett och samma år. Kan vara från 3:e mars ett år till 3:e mars året efter.

Eller åtta poäng under 18 månader om jag minns rätt.

Och efter man uppnått poängen är man skyldig att klassa upp sig vilket inte alla fattar...
Om jag kunde läsa allt så kanske det kunde var relevant inf som jag skriver... :oops:
Post Reply