Inbjudan LBC-Ruschen 1-2/2

Diskutera sådant som rör själva serien här.
Nytillkommen moderator: Tony Crona

Moderators: Micael Eriksson, Tommie Lindberg, Tobias Hult

Göran Nilson
Posts: 14
Joined: 2007 Jan 04 11:01 am

Post by Göran Nilson »

Kom imål på ss1 men det stod att resutat ej kunde skickas (troligvis uppkopplings haveri) Det skapades ingen dumpfil eftersom spelet inte orsakade felet. men har ju reprisen som bevis att att jag gick i mål, borde inte jag få starta om då?

Mvh / Göran Nilson
Erik Danielsson
Posts: 166
Joined: 2008 Mar 20 1:59 am

Post by Erik Danielsson »

Fick själv anslutningsproblem, skulle starta SS3 när det hoppade ut till skrivbordet, lite synd, men vi tar nya tag till nästa tävling :wink:
User avatar
Robert Sahlstedt
Posts: 295
Joined: 2007 Jan 01 4:17 pm

Post by Robert Sahlstedt »

Trist att höra att det verkar varit många som haft problem med både det ena och det andra. Jag hoppas alla slipper trassel i framtiden :?
Erik Andersson
Posts: 103
Joined: 2007 Feb 21 8:16 pm

Post by Erik Andersson »

nu börjar de likna en vanlig tävling i serien med skit fel och nerver som spelar spratt, hade problem me ett stag till växellådan som ibland hoppade löst och då kunde jag inte byta växel, de band i några gånger sen svetsade i men de släpte, så nu är de bara att slita ner lådan och byta dem armen in i lådan, annars gick de bra, nöjd me placeringarna när bilen höll och ja va gvar på vägen och vallarna inte stog förnära varandra :lol:

Tuver kan vi inte vara med nästa tävling för då befinner jag mej i Norge på Norska VM rallyt där och är med i besiktningen :( men vi ska vara laddade till tävlingen där på och med ny insperation ska nu få de svettit i skogen :D

har langt upp repriser nu me men har inge skinn har bara orginal, tuver
Impreza for live!
Roy Magnes
Posts: 835
Joined: 2007 Dec 29 1:08 am

Post by Roy Magnes »

Kikket på resultatlisten netopp. Jeg har fått poeng for en femteplass i sesongpremiærenn - der ble jeg nummer 6. Eller har Marcus Strand fått et påslag som jeg ikke har fått med meg?

Og i LBC-Ruschen kjørte jeg inn til en femteplass som ser ut til å ikke gi noen poeng :wink:
"I love it when a plan comes together"
User avatar
Marcus Strand
Posts: 573
Joined: 2007 Jan 01 2:33 pm

Post by Marcus Strand »

Jag fick tidstillägg efter en lite incident.
Roy Magnes
Posts: 835
Joined: 2007 Dec 29 1:08 am

Post by Roy Magnes »

Marcus Strand wrote:Jag fick tidstillägg efter en lite incident.
Bonuspoeng til meg, med andre ord :P

Da mangler det bare poengene fra LBC-Ruschen, da :wink:
"I love it when a plan comes together"
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Roy Magnes wrote:Kikket på resultatlisten netopp. Jeg har fått poeng for en femteplass i sesongpremiærenn - der ble jeg nummer 6. Eller har Marcus Strand fått et påslag som jeg ikke har fått med meg?

Og i LBC-Ruschen kjørte jeg inn til en femteplass som ser ut til å ikke gi noen poeng :wink:
Nu är det fixat med dina poäng i LBC-Ruschen. :oops:
Roy Magnes
Posts: 835
Joined: 2007 Dec 29 1:08 am

Post by Roy Magnes »

Plutselig ble jeg også mer fornøyd med den resultatlisten :D
"I love it when a plan comes together"
Niclas Jagerhult
Posts: 234
Joined: 2007 Jan 03 7:03 pm

mm

Post by Niclas Jagerhult »

Har inte kunnat köra. Datorkrash, igen! Nu ere bara skicka upp datorn till östersund igen. Såatteee, det sög ju.
//Jaeger
Post Reply