Rally-SM

Allt som inte har med spelet att göra
Post Reply
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Rally-SM

Post by Erik Persson »

Nu hålls det tummar här för att bilen ska hålla ihop för klubbkompisen Jocke Nyman! Kanske till och med få chansen att slå Mats Jonsson...
Rasmus Harrström
Posts: 537
Joined: 2008 Dec 10 8:48 pm

Post by Rasmus Harrström »

na har väll inte missat rally radion på webben ? http://www.knradio.se/lyssna.php
Daniel Ekdahl
Posts: 56
Joined: 2008 Jan 31 9:11 pm

Post by Daniel Ekdahl »

ingen som tar mats! :D
User avatar
Marcus Strand
Posts: 573
Joined: 2007 Jan 01 2:33 pm

Post by Marcus Strand »

Jag var uppe och kollade idag, var mäkta imponerad av Jocke Nyman. Han åkte så snyggt och bestämt, hoppas han får till de på gruset senare i år också. Dock har han lite kvar till Mats Jonsson som visade vart skåpet skulle stå, finns ingen som åkte finare än han idag.

Dagens prestation är Jocke Nyman för all del, visst hade Jimmy Joge en del problem med punktering på SS2 direkt på morgonen. Kampen i 2wd var inte tråkig den heller, dem laddade grymt i skogen och Leif Pettersson på sista sträckan 200 meter efter Collins Crest i en höger var grymmt.

Film från där vi stod på Sundsjönd idag, Filmat av Marcus Jansson som för ett tag sedan var ganska aktiv på forumet.

http://www.garaget.org/video/k2cfe5g084zg
User avatar
Anton Brorsson
Posts: 313
Joined: 2007 Apr 08 1:34 pm

Post by Anton Brorsson »

Hej är det någon som vet om man kan kolla på rally sm som sänds ikväll på internet för jag har inte Viasat
User avatar
Jim Hjerpe
Posts: 681
Joined: 2007 May 10 1:44 pm

Post by Jim Hjerpe »

nej idioterna sänder ju på viasat motor, hur många har det?! inte jag och inte en enda som jag frågat idag har det.. :evil:
// Jim Hjerpe
Andreas Karlsson
Posts: 2896
Joined: 2007 Sep 13 8:44 pm

Post by Andreas Karlsson »

JAG har :P
User avatar
Jim Hjerpe
Posts: 681
Joined: 2007 May 10 1:44 pm

Post by Jim Hjerpe »

va bra! då kommer jag förbi och... ööh.. kollar hos.. ööh.. dej...?! eller.. nej.. kanske lite för långt att åka från borlänge... =)
// Jim Hjerpe
Hampus Jansson
Posts: 18
Joined: 2008 Dec 16 9:50 pm

Post by Hampus Jansson »

Post Reply