Det är ingen fara Kenneth Jag hann precis i mål innan jag hamnade på skrivbordet. Så jag fick tider o allt. Tack ändåKenneth Nyström wrote:du får starta omAnders Alm wrote:Hann köra ca 10 tävlingar innan skiten hamnade på skrivbordet
Efter mål på ss4 så hände det igen (i Kenneths finalrace)
Var ju första gången med snowphysics Ja ja tråkigt iaf
Ibland dmp fil o ibland ingen dmp fil
- Anders Alm
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
LANCER EVO9
- Anders Alm
Vad tycker du Erik om detta med sound error Kan det vara att mitt ljudkort är för "klent" för rbr fast jag tycker det är konstigt isf , jag menar spelet är ju från typ 2001
Mitt ljudkort sitter ju med mitt moderkort Asus P5AD2 premium.
Wally säger ju att det finns en bugg i spelet rbr o att säkert 40 % av alla kracher har med dätta att göra.
Mitt ljudkort sitter ju med mitt moderkort Asus P5AD2 premium.
Wally säger ju att det finns en bugg i spelet rbr o att säkert 40 % av alla kracher har med dätta att göra.
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
LANCER EVO9
- Johan Gustavsson
- Anders Alm
Nu har jag lagt i ett 6600GT (fått det lånat av vår lekledare)
Så nu ska vi se om det blir lite stabilara att köra utan man behöver se några "skrivbord" så ofta.... Hade lite beskymmer med att mont. det
på mitt grafik kort var det en sladd till kortet PSI-E stod det men på 6600GT kortet var det helt andra kontakter men till slut så fick jag ihop det
Tack så länge Erik hoppas bara du har rätt i att det är detta som stör.
Så nu får man testa lite
Så nu ska vi se om det blir lite stabilara att köra utan man behöver se några "skrivbord" så ofta.... Hade lite beskymmer med att mont. det
på mitt grafik kort var det en sladd till kortet PSI-E stod det men på 6600GT kortet var det helt andra kontakter men till slut så fick jag ihop det
Tack så länge Erik hoppas bara du har rätt i att det är detta som stör.
Så nu får man testa lite
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
LANCER EVO9
- Anders Alm
- Anders Alm
O nu 090129 fortfarande ingen skrivbords krach Så är det fler som ofta drabbas av detta tråkiga o har Ati kort BYT till nvidia GeforceAnders Alm wrote:Kan nu säga att efter ca 10 tävlingar så har jag ej hamnat på skrivbordet sen jag lånade ett geforce kort. Så just nu så lutar det år att Erik har haft rätt i sina funderingar.
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
LANCER EVO9
- Bengt Lundgren
- Anders Alm
- Jim Hjerpe