Sträcktid ?!

Nya bilar och gamla bilar
Post Reply
Anton Hjerpe
Posts: 16
Joined: 2007 Feb 12 6:48 pm

Sträcktid ?!

Post by Anton Hjerpe »

Har försökt ge orginal citran en chans..
Men ja vet inte riktigt vad som e bra eller dåliga tider.

Som de känns för mig går de nog inte att få mycket bättre tid än 03:53:28 på Kaihuavaara, med snömod dåra.

Sen är det väl möjligt att de går att köra lite snabbare med en nyare bil.. Det vet jag inget om, men de kan inte va mycket snabbare tycker jag. Kör rätt mycket på gränserna när ja får en sån tid. Har inte ens provkört de nyare bilarna i RBR. Tänkte mig vara med i rbrchamp och då får ja helt enkelt vänja mig vid att inte ha årets modell.

Så, hur ligger den tiden till om man jämför med er andra här på rbr-ligan? Tänk på att det är MED snömod jag menar.
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Re: Sträcktid ?!

Post by Hasse Onkamo »

Anton Hjerpe wrote:Har försökt ge orginal citran en chans..
Men ja vet inte riktigt vad som e bra eller dåliga tider.

Som de känns för mig går de nog inte att få mycket bättre tid än 03:53:28 på Kaihuavaara, med snömod dåra.

Sen är det väl möjligt att de går att köra lite snabbare med en nyare bil.. Det vet jag inget om, men de kan inte va mycket snabbare tycker jag. Kör rätt mycket på gränserna när ja får en sån tid. Har inte ens provkört de nyare bilarna i RBR. Tänkte mig vara med i rbrchamp och då får ja helt enkelt vänja mig vid att inte ha årets modell.

Så, hur ligger den tiden till om man jämför med er andra här på rbr-ligan? Tänk på att det är MED snömod jag menar.
Det är bara o gå in på pluginet o jämföra med dom andra . Klicka här på genvägen - http://rbrczech.rbrmcr.com/index.php?ac ... 1&state=SE
Men kolla inte så mycket på tiderna där, för dom flesta är körda utan snömod, din tid är helt ok med snömod
Anton Hjerpe
Posts: 16
Joined: 2007 Feb 12 6:48 pm

Post by Anton Hjerpe »

Jo det var precis där jag tittade.. Och laddade även ner replays och märkte då att alla dom bästa tiderna är körda utan snömod.. Och jag har ingen lust att testa hur snabb jag är utan snömod.. Onödigt att lära sig å gena där det inte går att gena när man väl kör en tävling.

När jag ändå är ingång.. Går det att få rbrchamps hemsida på engelska ? Kan ju inte ens registrera mig :)
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Anton Hjerpe wrote:Jo det var precis där jag tittade.. Och laddade även ner replays och märkte då att alla dom bästa tiderna är körda utan snömod.. Och jag har ingen lust att testa hur snabb jag är utan snömod.. Onödigt att lära sig å gena där det inte går att gena när man väl kör en tävling.

När jag ändå är ingång.. Går det att få rbrchamps hemsida på engelska ? Kan ju inte ens registrera mig :)
Jag kan hjälpa dig om du vill. Har hjälpt ett dussin redan :D Det blir på engelska efteråt när man har reggat sig o klickat i engelska som språk :wink:
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Anton Hjerpe
Posts: 16
Joined: 2007 Feb 12 6:48 pm

Post by Anton Hjerpe »

Tackar för hjälpen!

Behöver man inte välja bil någonstans ?
Står med i "Drivers list". Men har inte fått valt någon bil än.
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Nä du behöver inte välja bil. Utan du kör med den du vill

Men du kan inte köra alla bilar som privatförare. Kolla i listan som kallas Car ategory.
Post Reply