Rally Gotland.

Allt som inte har med spelet att göra
Post Reply
Christoffer Jacobsson
Posts: 22
Joined: 2007 Jan 03 12:20 pm

Rally Gotland.

Post by Christoffer Jacobsson »

Hej.
Ni som är intresserade av att köra el titta på Rally Gotland 27-28 Aprill kan jag ordna boende till.
100kr /bädd

Rallyt är Sveriges längsta Grusrally som inte ingår i SM, över 7mil SS.
2 dagars med etapp uppehåll, Startramp osv.. Stor BANKETT på kvällen med live uppträdande mm..
En riktig Rally helg helt enkelt.

kolla inbjudan på www.gotlandsmfbk.nu

Mvh Christoffer
Christoffer Jacobsson
Posts: 22
Joined: 2007 Jan 03 12:20 pm

Post by Christoffer Jacobsson »

Ni kan anmäla er till mig. Skriv här nedan om ni är intresserade!

Boendet är i vandrarhem för den som undrar.

Mvh Christoffer
User avatar
Robert Sahlstedt
Posts: 295
Joined: 2007 Jan 01 4:17 pm

Post by Robert Sahlstedt »

Jag är ju redan här så självklart ska jag ut i dammet och kolla när det beger sig, kan dock inte vara lika generös och lova ut boende och sånt. Men inte omöjligt att man stöter på nån i skogen, jag får väl knåpa ihop en keps med "RTS013" på eller nåt...
Marcus Jansson
Posts: 505
Joined: 2007 Jan 01 6:45 pm

Post by Marcus Jansson »

Robert Sahlstedt wrote:Jag är ju redan här så självklart ska jag ut i dammet och kolla när det beger sig, kan dock inte vara lika generös och lova ut boende och sånt. Men inte omöjligt att man stöter på nån i skogen, jag får väl knåpa ihop en keps med "RTS013" på eller nåt...

Skulle vara kul att komma ner på de rallyt :D Föresten varför heter du "RTS013".. ? undat de ett tag så måste fråga haha
User avatar
Robert Sahlstedt
Posts: 295
Joined: 2007 Jan 01 4:17 pm

Post by Robert Sahlstedt »

Ja det kan man fråga sig... Och det är fler som har undrat

Så här var det :wink:

Det började med arkadspel och sånt där man bara kunde skriva sitt namn i highscorelistan med max tre bokstäver. RTS blev en fin sammanfattning av mitt namn tyckte jag. 13 har alltid varit mitt favoritnummer, hade det bland annat på fotbollströjan som liten knatte. Och när jag sedan nån dag spelade (tror set var) NFS Porsche där man fick sitt player name på regskylten lade jag till nollan för att det skulle se ut som ett riktigt regnummer. Så egentligen föredrar jag bara RTS, men har numera blivit "känd" som RTS013. Har börjat försöka fasa bort 013-biten lite nu. Får se om jag lyckas...

Har senare kollat upp skylten och sett att den sitter på en Yamaha snöskoter nånstans i norrland :D
Marcus Jansson
Posts: 505
Joined: 2007 Jan 01 6:45 pm

Post by Marcus Jansson »

Robert Sahlstedt wrote:Ja det kan man fråga sig... Och det är fler som har undrat

Så här var det :wink:

Det började med arkadspel och sånt där man bara kunde skriva sitt namn i highscorelistan med max tre bokstäver. RTS blev en fin sammanfattning av mitt namn tyckte jag. 13 har alltid varit mitt favoritnummer, hade det bland annat på fotbollströjan som liten knatte. Och när jag sedan nån dag spelade (tror set var) NFS Porsche där man fick sitt player name på regskylten lade jag till nollan för att det skulle se ut som ett riktigt regnummer. Så egentligen föredrar jag bara RTS, men har numera blivit "känd" som RTS013. Har börjat försöka fasa bort 013-biten lite nu. Får se om jag lyckas...

Har senare kollat upp skylten och sett att den sitter på en Yamaha snöskoter nånstans i norrland :D

Hehe de va en rolig anledning :D och att den sitter på en snöskoter är ju också kul :D Då får man kalla dig RTS då :D
User avatar
Simon Ek
Posts: 709
Joined: 2007 Jan 05 6:18 pm

Post by Simon Ek »

Jag kommer lätt å kollar! Vart körs rallyt?
Image
User avatar
Mattias Ahlstrom
Posts: 354
Joined: 2007 Jan 01 4:48 pm

Post by Mattias Ahlstrom »

På gotland... :wink:
Numer går det mest i skogarna kring Visby. Tofta skjutfält bl.a. Vet inte om det är några nya sträckor i år. Någon annan kanske kan svara på det.
User avatar
Simon Ek
Posts: 709
Joined: 2007 Jan 05 6:18 pm

Post by Simon Ek »

Mattias Ahlstrom wrote:På gotland... :wink:
Du skojjar?! :D

Jag kommer lätt å kollar!
Image
Markus Andersson
Posts: 280
Joined: 2007 Feb 04 10:46 pm

Post by Markus Andersson »

jag tror inet att det e några nya sträckor, är dom vanliga:tofta p18 och hejnum mfl.....
//Mackan
Post Reply