Roligt

Allt som inte har med spelet att göra
Post Reply
Mikael Sjölin
Posts: 7
Joined: 2007 Feb 04 9:23 pm

Roligt

Post by Mikael Sjölin »

Tjenare har aldrig testar rbr tidigare. men bara utav att vara in på denna sida. har jag beställt en kopia av rbr direkt. detta verkar skitkul. så jag hänger på direkt. kanske kommer att behöva lite hjälp och så. men de får ni stå ut med!. haha vi syns!
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Re: Roligt

Post by Hasse Onkamo »

Mikael Sjölin wrote:Tjenare har aldrig testar rbr tidigare. men bara utav att vara in på denna sida. har jag beställt en kopia av rbr direkt. detta verkar skitkul. så jag hänger på direkt. kanske kommer att behöva lite hjälp och så. men de får ni stå ut med!. haha vi syns!
Välkommen till rbr gänget. Hoppas du kommer o trivas med alla rally dårar :D
Jesper Nilsson
Posts: 329
Joined: 2007 Jan 01 4:44 pm

Post by Jesper Nilsson »

Välkommen :D
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Det går bra för Loeb i Rally Norway :D Efter 3ss så är han 28 sek efter Mikko Hirvonen.
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Super ynglingen vann i Rally Norway "Mikko Hirvonen" :D
User avatar
Anders Alm
Posts: 1061
Joined: 2007 Jan 01 4:52 pm

Post by Anders Alm »

Hasse Onkamo wrote:Super ynglingen vann i Rally Norway "Mikko Hirvonen" :D
Ja din killen kan köra bil.. Men vad har hänt med Carlsson :?: Trodde att han skulle köra bättre i Norge när han fick fjädringen mjukare..

Sen var det någon som sa att P G var ute MEN det vill ju jag inte hålle med om :lol: o Kotten sicken jävla kille
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Anders Alm wrote:
Hasse Onkamo wrote:Super ynglingen vann i Rally Norway "Mikko Hirvonen" :D
Ja din killen kan köra bil.. Men vad har hänt med Carlsson :?: Trodde att han skulle köra bättre i Norge när han fick fjädringen mjukare..

Sen var det någon som sa att P G var ute MEN det vill ju jag inte hålle med om :lol: o Kotten sicken jävla kille
Jag förstår inte hur Daniel Carlsson kan få chans på chans. Daniel har bränt sitt krut redan. Flodin tror jag är nåt o satsa på. Han är på G den grabben. PG Andersson stannade o hjälpte Guy Wilks, för han stog visst tvärs över vägen. Därför va han sen. Men det gjorde inget. Han visade ändå var skåpet skulle stå :D
User avatar
Marcus Strand
Posts: 573
Joined: 2007 Jan 01 2:33 pm

Post by Marcus Strand »

Håller med Hasse! Dock tycker jag själv att PG är en duktig förare, men han tar inte med sig grejerna i mål så ofta som behövs för att imponera på WRC teamen.
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Marcus Strand wrote:Håller med Hasse! Dock tycker jag själv att PG är en duktig förare, men han tar inte med sig grejerna i mål så ofta som behövs för att imponera på WRC teamen.
Håller med om PG. Han är jäkligt snabb men bryter lite för ofta, men det kan bara bli bättre hoppas jag :D
Jesper Nilsson
Posts: 329
Joined: 2007 Jan 01 4:44 pm

Post by Jesper Nilsson »

Hoppas att han kan ta sig i mål o vinna jr mästerskapet iår , + att han får nån körning i suzukis wrc bil..
Post Reply