Real rally

Allt som inte har med spelet att göra
Rasmus Harrström
Posts: 537
Joined: 2008 Dec 10 8:48 pm

Post by Rasmus Harrström »

Anders Svärd wrote:Satt och tittade igenom anmälningslistan till LBC-rushen och såg att P-G ska sätta sig i högerstolen och läsa åt Rickard Göransson. Annars var det lite RBR-folk med iaf. Några i högerstol & några på förarplats.
och ett gäng i skogen. dock står ju inte de med. tror jag ska upp ;) någon mer??
Rasmus Harrström
Posts: 537
Joined: 2008 Dec 10 8:48 pm

Post by Rasmus Harrström »

Drar till lima i eftermiddag. sedan imorn vet jag inte vilken ss det blir.. Själv kommer jag ha en röd overall som det står SWEBUS på ryggen och sedan en rosa "halsduk" ;) Vi kanske ses. ha en bra helg =)
User avatar
Rasmus Persson
Posts: 560
Joined: 2008 Jul 06 9:45 pm

Post by Rasmus Persson »

Lima var ju hur fränt som helst . Var orolig för tempo på reket på Fredan pga riktigt dåliga partier . Men hamnade i samma böjj som jag stod i förra året . SS1 den så kallade Göthberg böjjen.
Första 10 bilarna var ju som att titta på folkrace , small ju satan . sedan blev det lite lugnare på avåk och diverse snurrningar sedan vare någon 4 wd och 2 wd som hade lite problem , bland annat Håkan Björkman från forumet var riktigt nära en rullning men lyckades hamna på hjul igen . Sedan några bilar efter kom Nilsson i en Svart/gul Astra och rent utsagt stod in princip 90 Grader på fronten . Sedan får vi iväg till 4an och fick se fint bil åka och riktigt fint ladd/ljud av Jan Ove Branes i 940 16V Evo´n .
// Persson

RBR:
Subaru Impreza WRC S14
Volvo 240 LE

Real: Volvo 244 87\" Voc

Image
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Någon skottade ju tydligen bort en snövall för att få se avåk. Tråkigt som fan att sånt ska behöva förekomma.
User avatar
Rasmus Persson
Posts: 560
Joined: 2008 Jul 06 9:45 pm

Post by Rasmus Persson »

Erik Persson wrote:Någon skottade ju tydligen bort en snövall för att få se avåk. Tråkigt som fan att sånt ska behöva förekomma.
Hörde jag med , Det var en bil som åkte rätt ut där på reket men vallen försvann inte så mkt då för vi kom precis efter . men sen hörde jag att ett par finländare vatt där och skottat på natten . men det ska vara osagt rykten kommer rykten går . men tråkigt jaaa
// Persson

RBR:
Subaru Impreza WRC S14
Volvo 240 LE

Real: Volvo 244 87\" Voc

Image
User avatar
Anders Alm
Posts: 1061
Joined: 2007 Jan 01 4:52 pm

Post by Anders Alm »

Erik Persson wrote:Någon skottade ju tydligen bort en snövall för att få se avåk. Tråkigt som fan att sånt ska behöva förekomma.
Om det är sant så måste det vara sjuka/störda människor :shock:
Man kan ju inte ha en verklighets uppfattning om något då eller :?:
Gamar är bra o ha i många fall , men sånt här får ju absolut INTE förekomma :!:

Hörde norrmannens 940 :D Men hur gick Zackrikssons då :?:
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
User avatar
Rasmus Persson
Posts: 560
Joined: 2008 Jul 06 9:45 pm

Post by Rasmus Persson »

Branes bil gick för j*vla gött ! sen Zachrissons gick också bra men det märktes att han inte kände sig hemma i den riktigt än och hade problem med diffen som tyvär rasade på ss3 sen .
// Persson

RBR:
Subaru Impreza WRC S14
Volvo 240 LE

Real: Volvo 244 87\" Voc

Image
User avatar
Anders Alm
Posts: 1061
Joined: 2007 Jan 01 4:52 pm

Post by Anders Alm »

Robin Sandberg har tydligen sålt sin Evo9 (det tog en jä--a tid)
Någon som vet vad Robin ska hitta på nu ??
Hoppas han annars sätter sig i den gule 93an igen för det var inte många som hängde på i hans tempo. Okey tempot i Evon var ju inte dåligt i heller :wink:
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
User avatar
Jim Hjerpe
Posts: 681
Joined: 2007 May 10 1:44 pm

Post by Jim Hjerpe »

Anders Alm wrote:
Erik Persson wrote:Någon skottade ju tydligen bort en snövall för att få se avåk. Tråkigt som fan att sånt ska behöva förekomma.
Om det är sant så måste det vara sjuka/störda människor :shock:
Man kan ju inte ha en verklighets uppfattning om något då eller :?:
Gamar är bra o ha i många fall , men sånt här får ju absolut INTE förekomma :!:

Hörde norrmannens 940 :D Men hur gick Zackrikssons då :?:
Det är ju jävligt tråkigt att det sker sånt, speciellt när gamarna redan har dåligt rykte, som kanske inte är riktigt rättvist. Men att det sen kommer någon idiot och förstör mer är ju inte kul, varken för tävlande ekipage eller övriga gamar. Dom förstör bara för hela sporten.

För övrigt så när jag inte åker själv så står jag gärna i nån sväng där det händer lite, totalskrot är väl inte det roligaste att se heller, men lite kriser har ingen dött av!
// Jim Hjerpe
User avatar
Jim Hjerpe
Posts: 681
Joined: 2007 May 10 1:44 pm

Post by Jim Hjerpe »

Rasmus Persson wrote:Branes bil gick för j*vla gött ! sen Zachrissons gick också bra men det märktes att han inte kände sig hemma i den riktigt än och hade problem med diffen som tyvär rasade på ss3 sen .
Pratade med han på fredagen vid tussbesiktningen, och han hade väl knappt åkt nånting i bilen, då första testet (på torsdagen) hade slutat med skruvning sedan vevhusventilationen blivit tät och det hade blåst sönder oljetrågspackningen så det var olja i hela motorrummet..
// Jim Hjerpe
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

http://www.vk.se/Article.jsp?article=339038 Loeb i sverige med nya DS3:an...
User avatar
Jim Hjerpe
Posts: 681
Joined: 2007 May 10 1:44 pm

Post by Jim Hjerpe »

Nån som vet nå bra rallysidor från england? typ motsvarande M4S, motorsportivarmland, resultatdata osv..

har hittat ett forum än så länge; www.britishmotorsport.co.uk

och deras bilsportförbund; www.msauk.org
// Jim Hjerpe
User avatar
Rasmus Persson
Posts: 560
Joined: 2008 Jul 06 9:45 pm

Post by Rasmus Persson »

Någon mer som var på Himpan idag ? :)
Förutom Johan G då eftersom jag stod med honom . :)
// Persson

RBR:
Subaru Impreza WRC S14
Volvo 240 LE

Real: Volvo 244 87\" Voc

Image
User avatar
Kim Gustafsson
Posts: 557
Joined: 2007 Jan 11 11:05 pm

Post by Kim Gustafsson »

jag var :).

hade en gul väst där det stog kimgw.se på ryggen :D
User avatar
Rasmus Persson
Posts: 560
Joined: 2008 Jul 06 9:45 pm

Post by Rasmus Persson »

Okej , Då såg jag dig med !
// Persson

RBR:
Subaru Impreza WRC S14
Volvo 240 LE

Real: Volvo 244 87\" Voc

Image
Post Reply