rFactor

Allt som inte har med spelet att göra
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

lite rallycross ikväll?
Tom Östertun
Posts: 624
Joined: 2008 Nov 08 3:36 am

Post by Tom Östertun »

Erik Persson wrote:lite rallycross ikväll?
Jag är på. Vilken tid? Ska ut en snabbis, men är nog hemma till nio... :)
Yokohama Motorsport
Tom Östertun
Posts: 624
Joined: 2008 Nov 08 3:36 am

Post by Tom Östertun »

Kom ut igen Erik! Det var ju skitkul så länge det varade! Det är bara jag som inte fattat hur t ex hur chatten funkar eller hur man startar ett heat och så... :oops:
Yokohama Motorsport
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Blev lite hattig kväll fastän det verkade lungt ett tag.

Tar nya tag en annan kväll.
User avatar
Marcus Strand
Posts: 573
Joined: 2007 Jan 01 2:33 pm

Post by Marcus Strand »

Jag skulle kunna vara med ikväll om det blir race.
User avatar
Marcus Strand
Posts: 573
Joined: 2007 Jan 01 2:33 pm

Post by Marcus Strand »

Jag hoppar in och kör lite rallycross nu, får vi se om någon mer kommer...
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Hoppar in och kör lite nu får vi se om jag blir ensam...
Tom Östertun
Posts: 624
Joined: 2008 Nov 08 3:36 am

Post by Tom Östertun »

Någon som är sugen? Sätter mig en stund vid nio-tiden.
Yokohama Motorsport
Alexander Holmstrom
Posts: 52
Joined: 2009 Jan 20 4:59 pm

Post by Alexander Holmstrom »

Hej! kan någon svara på detta... vad är de för fel då man ska starta rFactor och den lilla logon kommer upp i rutan men sen händer inget.. detta händer andra gången man ska starta spelet. första gången fungerar de bra (efter instalation)
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Post by Ulf Carlsson »

Alexander Holmstrom wrote:Hej! kan någon svara på detta... vad är de för fel då man ska starta rFactor och den lilla logon kommer upp i rutan men sen händer inget.. detta händer andra gången man ska starta spelet. första gången fungerar de bra (efter instalation)
Troligen så har du något som har hamnat fel. Har du installera några extra Modar eller banor sen du gjorde installationen ?? I så fall kan något av dom hamnat fel.Då kan det bli så,
Alexander Holmstrom
Posts: 52
Joined: 2009 Jan 20 4:59 pm

Post by Alexander Holmstrom »

Ulf Carlsson wrote:
Alexander Holmstrom wrote:Hej! kan någon svara på detta... vad är de för fel då man ska starta rFactor och den lilla logon kommer upp i rutan men sen händer inget.. detta händer andra gången man ska starta spelet. första gången fungerar de bra (efter instalation)
Troligen så har du något som har hamnat fel. Har du installera några extra Modar eller banor sen du gjorde installationen ?? I så fall kan något av dom hamnat fel.Då kan det bli så,
Hej igen. nej ulf, jag har inte instalerat något.. efter instalationen så funkar de perfekt... men de så stänger man av spelet och ska starta de igen så kommer man inte längre än den lilla rutan... de är synd för jag skulle jätte gärna köra rallycross med er :P
User avatar
Erik Brodin
Posts: 1521
Joined: 2008 Feb 23 5:57 pm

Post by Erik Brodin »

Tog dessa shots idag. Modden är FS0NE 09 MP 1.0

Robert Kubica - Laguna Seca ALMS V1.2
Image

Heikki Kovalainen - Silverstone ISI
Image
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Post by Ulf Carlsson »

Alexander Holmstrom wrote:
Ulf Carlsson wrote:
Alexander Holmstrom wrote:Hej! kan någon svara på detta... vad är de för fel då man ska starta rFactor och den lilla logon kommer upp i rutan men sen händer inget.. detta händer andra gången man ska starta spelet. första gången fungerar de bra (efter instalation)
Troligen så har du något som har hamnat fel. Har du installera några extra Modar eller banor sen du gjorde installationen ?? I så fall kan något av dom hamnat fel.Då kan det bli så,
Hej igen. nej ulf, jag har inte instalerat något.. efter instalationen så funkar de perfekt... men de så stänger man av spelet och ska starta de igen så kommer man inte längre än den lilla rutan... de är synd för jag skulle jätte gärna köra rallycross med er :P
Händer det inget om du väntar ett tag,?? Det kan vara lite segt i bland när det ska starta,
Anders Lindbladh
Posts: 267
Joined: 2009 Feb 18 11:48 am

Post by Anders Lindbladh »

Hur pass bra är fysiken och grafiken i rfactor ?

Om det är värt pengarna kanske jag köper det, hade varit kul o kört lite online med er andra :wink:
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Post by Ulf Carlsson »

grafiken i rfactor är helt ok, fins väl några modar som ljud + grafiken är lite sämre men dom flesta modar + banor är helt ok ,Sen beror det ju på vad man har för grafikkort, Men det är sällan jag har hört någon som klagar på Grafiken, Så nog är det värt pengarna,


Gå in här så kan ni nog få svar på det mesta som gäller rFactor,

http://uffes.forum24.se/
Post Reply