Ny på RBR och behöver hjälp !!

Nya bilar och gamla bilar
Post Reply
TurboJukka
Posts: 1
Joined: 2012 Oct 15 7:03 pm

Ny på RBR och behöver hjälp !!

Post by TurboJukka »

Tjena alla motor galna !
håller på och letar bil då jag nyss har börjat spela detta spel...
när jag fick reda på att man kunde lägga in mods i spelat va ju en volvo bil en självklar het !

efter mycket letande hitta jag denna sida som gav mig väldigt bra info om hur jag lade in en bil i spelet osv... (väldigt tacksam för den filmen!)

nu till frågan... har letat länge och hittar bara en volvo bil och det är den som ligger under Downloads->Downloads->GruppH-Bilar... tycker att den är väldigt slö och skulle vara väldigt tacksam om någon kunde länka upp några andra volvos med lite mer power i ! 8)

Tack på för hand / Jocke :D
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Re: Ny på RBR och behöver hjälp !!

Post by Ulf Carlsson »

TurboJukka wrote:Tjena alla motor galna !
håller på och letar bil då jag nyss har börjat spela detta spel...
när jag fick reda på att man kunde lägga in mods i spelat va ju en volvo bil en självklar het !

efter mycket letande hitta jag denna sida som gav mig väldigt bra info om hur jag lade in en bil i spelet osv... (väldigt tacksam för den filmen!)

nu till frågan... har letat länge och hittar bara en volvo bil och det är den som ligger under Downloads->Downloads->GruppH-Bilar... tycker att den är väldigt slö och skulle vara väldigt tacksam om någon kunde länka upp några andra volvos med lite mer power i ! 8)

Tack på för hand / Jocke :D
Det är bara den Volvon som går att köra Online.
Post Reply