Har ett litet problem

Här hjälps vi åt att lösa problem som uppstår
Post Reply
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Har ett litet problem

Post by Hasse Onkamo »

Har installera dom nya uppdateringarna till tarmac sträckorna som heter typ hradek 1.1 o så vidare. Men dom hamnar inte i spelet fast jag kör som administratör. Vart hittar man sträckorna, eller är det dags för ominstallation?????
Roger Hillström
Posts: 196
Joined: 2008 Apr 07 3:39 pm

Post by Roger Hillström »

Du väljer ju vart dom ska ligga när du installerar....så de borde ju inte vara några probs.....har du burns på fler än ett ställe får du ju välja vart den ska installera sträckorna
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Roger Hillström wrote:Du väljer ju vart dom ska ligga när du installerar....så de borde ju inte vara några probs.....har du burns på fler än ett ställe får du ju välja vart den ska installera sträckorna
Jag har bara originalet. SCI games och original skiva, inget kopierat. Sen väljer jag alltid att det ska installeras i sci games. Men nu verkar det inte funka.
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Hasse Onkamo wrote:
Roger Hillström wrote:Du väljer ju vart dom ska ligga när du installerar....så de borde ju inte vara några probs.....har du burns på fler än ett ställe får du ju välja vart den ska installera sträckorna
Jag har bara originalet. SCI games och original skiva, inget kopierat. Sen väljer jag alltid att det ska installeras i sci games. Men nu verkar det inte funka.
En fundering. Måste man ha kvar det gamla( tex RBRBergheim.exe), när man installera uppdateringen( tex RBRBergheim_v11.exe)???
Roger Hillström
Posts: 196
Joined: 2008 Apr 07 3:39 pm

Post by Roger Hillström »

Hasse Onkamo wrote:
Hasse Onkamo wrote:
Roger Hillström wrote:Du väljer ju vart dom ska ligga när du installerar....så de borde ju inte vara några probs.....har du burns på fler än ett ställe får du ju välja vart den ska installera sträckorna
Jag har bara originalet. SCI games och original skiva, inget kopierat. Sen väljer jag alltid att det ska installeras i sci games. Men nu verkar det inte funka.
En fundering. Måste man ha kvar det gamla( tex RBRBergheim.exe), när man installera uppdateringen( tex RBRBergheim_v11.exe)???
Kan jag inte tänka mej....men e ju bara att testa att installera RBRBergheim.exe och sen RBRBergheim_v11.exe och se om det blir nån skillnad
Post Reply