Reversed Tracks Hjälp

Här hjälps vi åt att lösa problem som uppstår
User avatar
Elias Lundberg
Posts: 361
Joined: 2009 Jan 10 6:39 pm

Post by Elias Lundberg »

Installerade om och installerade grejerna i rätt ordning men samma problem uppstår :/
//Elias
User avatar
Elias Lundberg
Posts: 361
Joined: 2009 Jan 10 6:39 pm

Post by Elias Lundberg »

ingen som har varit med om samma problem förut?
//Elias
User avatar
Micael Eriksson
Posts: 533
Joined: 2009 Jan 02 6:57 pm

Post by Micael Eriksson »

Du har problemet i orginal installationen, track 44 är Joux Plane. Eftersom det är "rätt" väg och inte en reversed så prova med en anann skiva elr download av RBR.

Jag visste inte att reversed installationen var beroende av orginal sträckorna, där ser man :)
Hellre dö än fega
User avatar
Elias Lundberg
Posts: 361
Joined: 2009 Jan 10 6:39 pm

Post by Elias Lundberg »

Får ta att pröva det, skivan har väll blivit lite repig genom åren :)
//Elias
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

User avatar
Micael Eriksson
Posts: 533
Joined: 2009 Jan 02 6:57 pm

Post by Micael Eriksson »

Bara för kul kan du väll installera spelet och köra Joux Plane och höra om det är nåt knas med noterna...elr om det är nåt annat fel på sträckan....om du orkar... :)

Jag hade en ner laddad RBR där en snö sträcka inte funkade...jäkligt irriterande så jag köpte en skiva blixt snabbt. Finns ju online att köpa med dagen efter leverans.

Som nu Erik skrivit medans jag skrev detta :D
Hellre dö än fega
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Post by Ulf Carlsson »

Elias Lundberg wrote:Får ta att pröva det, skivan har väll blivit lite repig genom åren :)
Har du tagit bort alt installerat från RBR innan du testar att lägga in den igen??. Jag hade något liknande fel för länge sedan. Jag installerade om flera gånger utan att få det att funka, Men sen såg jag till att alt var helt avinstalerat innan jag la in nya. Då funkade det,
User avatar
Elias Lundberg
Posts: 361
Joined: 2009 Jan 10 6:39 pm

Post by Elias Lundberg »

ja det har jag gjort har sett till att allt va av installerat, men det är ju bara att köpa spelet igen.

Tack för hjälpen allihopa.
//Elias
User avatar
Elias Lundberg
Posts: 361
Joined: 2009 Jan 10 6:39 pm

Post by Elias Lundberg »

beställde igår och fick det idag och det hjälpte nu funkar allt så nu blir det att köra lite efter ett långt uppehåll. Tack åter igen alla. :P
//Elias
Post Reply