Donationer till RBR profilerna

Vad är bra och vad behöver förbättras
User avatar
Johan Gustavsson
Posts: 853
Joined: 2008 Jan 15 10:11 pm

Post by Johan Gustavsson »

Andreas Karlsson wrote:det var några som donerade i början men nu verkar det vara dött..

var väl ganska många som var villiga att donera när det först kom på tal väl?
Eftersom att doneringen är helt frivillig så borde vi väll vara glada att förhuvud taget någon har donerat???

Den tråden var ju ganska gammal och tiden går ju och antagligen så svalnade väll också intresset för många av dom som vill donera då.
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Hallå!

Donationen är frivillig och vi är så klart oerhört tacksamma för det som hittils kommit in.

Pengarna går bland annat till driften av den server där alla våra filer ligger lagrade och en del av våra funktioner för uppladdning av repriser mm ligger på den servern då det i princip är omöjligt på vårt nuvarande webhotell.
User avatar
Anders Alm
Posts: 1061
Joined: 2007 Jan 01 4:52 pm

Post by Anders Alm »

Johan Gustavsson wrote:
Andreas Karlsson wrote:det var några som donerade i början men nu verkar det vara dött..

var väl ganska många som var villiga att donera när det först kom på tal väl?
Eftersom att doneringen är helt frivillig så borde vi väll vara glada att förhuvud taget någon har donerat???

Den tråden var ju ganska gammal och tiden går ju och antagligen så svalnade väll också intresset för många av dom som vill donera då.
Johan En rätt så tråkig kommentar tycker jag från din sida.
Men Andreas har rätt , nästan alla tyckte det var okey att skänka lite stålar.
Sen måste man inte ge bort en massa , en hundring räcker för dom som inte jobbar o kanske 200-300 för oss som jobbar är väll skäligt tycker jag iaf :wink:
Jag tycker det är en bra grej att belöna killarna som lägger ner en massa tid o även lite pengar på detta. Det är ju trots allt vi som kör som har nytta av det.
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
Andreas Karlsson
Posts: 2896
Joined: 2007 Sep 13 8:44 pm

Post by Andreas Karlsson »

inte ens en hundring.. kan man bara pröjsa en femtilapp så är ju det helt ok!
Post Reply