Regler - repriser

Vad är bra och vad behöver förbättras
Post Reply
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Regler - repriser

Post by Erik Persson »

Nu är reglerna för uppladdning av repriser ändrat.

Profilsidan uppdaterad med en funktion för uppladdningen av dessa repriser.

Ett litet förtydligande: Repriserna är bara tillgängliga för mig som administratör på servern där repriserna sparas.
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Det finns gott om plats på servern där de här filerna laddas upp så det är fritt fram att ladda upp alla repriser från alla deltgare som vill vara med på film.
Förutom då så klart de som enligt reglerna ska ladda upp repriser.

Vill man kan man lägga med en text-fil med en liten tävlingsrapport så blir det lättare att göra lite snack på eventuell film.

Till skillnad från vad jag skrev i mitt förra inlägg kommer jag med största sannolikhet att lägga upp dessa repriser så alla kan ladda hem och titta. För er som följt debatten om detta så är jag övertygad om att det är min väg att gå att ha en breddserie där alla känner sig välkomna och får hjälp av de andra.

Så kom igen nu och ladda upp repriser!
Anders Svärd
Posts: 420
Joined: 2008 Mar 06 7:32 pm

Post by Anders Svärd »

En liten fundering. Hur ska vi göra med skinnen som vi använder?
Ska vi skicka dom till respektive som gör filmen eller ska man ladda upp skinet på profilen ?
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Ladda upp skinnet via profilen till din presentationssida så finns det där oavsett vem som gör filmen från när du kör.
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Lite mer putsande på reglerna angående repriser.

Uppdaterad mailadress till var man skickar eventuell dmp-fil vid kraschande spel.
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Ytterligare förtydligande gällande e uppladdade repriser.

Läs reglerna!

Denna justering gör att Marcus Strand som fick 5 minuters manuellt pålagt straff i första deltävlingen kommer att få tillbaka ordinarie tid och placering.

Justering av förarpoäng från första deltävlingen kommer under kvällen.

Vill alltså förtydliga att alla MÅSTE se till att spara undan sina repriser om man delar dator.

Edit: Poängen för WRC2 uppdaterad.
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Jag jobbar på en bättre lösning när det gäller sidan som visar de uppladdade repriserna. Just nu har jag en lösning som uppenbarligen tar för lång tid att köra och resultatet blir att sidan ibland inte vsas som den ska och ibland inte visas alls. Men ha tålamod. Lösning är på väg.
Post Reply