sound pack ???

Saker som har med spelet att göra men som inte passar in i ovanstående
User avatar
Torbjörn Eriksson
Posts: 344
Joined: 2009 Jul 22 7:27 pm

sound pack ???

Post by Torbjörn Eriksson »

har sökt på alla sidor jag har ang RBR men inte lyckats hitta ngt bra ljud pack ngnstans :( söker frams efter s2000 ljud da det ar det jag kor mest med har ett fiesta wrc ljud som e grymt nice till fiesta s2000 men låter skit lamt i dom andra s2000 bilarna !
man vill ju gärna fa fram den riktiga kanslan, å då krävs ett vasst/varv villigt ljud till s2000

då BH verkar ha stängt ner så får ni gärn alänka till ngn annan sida med godkända ljudmoddar om ni har ngt
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Re: sound pack ???

Post by Ulf Carlsson »

Torbjörn Eriksson wrote:har sökt på alla sidor jag har ang RBR men inte lyckats hitta ngt bra ljud pack ngnstans :( söker frams efter s2000 ljud da det ar det jag kor mest med har ett fiesta wrc ljud som e grymt nice till fiesta s2000 men låter skit lamt i dom andra s2000 bilarna !
man vill ju gärna fa fram den riktiga kanslan, å då krävs ett vasst/varv villigt ljud till s2000

då BH verkar ha stängt ner så får ni gärn alänka till ngn annan sida med godkända ljudmoddar om ni har ngt
Du får gärna dela med dej av Fiesta S2000 ljudet. :wink: :wink:
User avatar
Torbjörn Eriksson
Posts: 344
Joined: 2009 Jul 22 7:27 pm

Post by Torbjörn Eriksson »

You got mail :smt026
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Post by Ulf Carlsson »

Torbjörn Eriksson wrote:You got mail :smt026
Har fått det Stort tack.
Tobias Hult
Posts: 196
Joined: 2011 Mar 27 2:35 pm

Post by Tobias Hult »

Skulle du kunna skicka ljudet till S2000 Fiestan till mig också?
HULT Tobias
Nordic Sim Motorsport
User avatar
Clarence Blom
Posts: 337
Joined: 2007 Jan 03 6:13 pm

Re: sound pack ???

Post by Clarence Blom »

Torbjörn Eriksson wrote:har sökt på alla sidor jag har ang RBR men inte lyckats hitta ngt bra ljud pack ngnstans :( söker frams efter s2000 ljud da det ar det jag kor mest med har ett fiesta wrc ljud som e grymt nice till fiesta s2000 men låter skit lamt i dom andra s2000 bilarna !
man vill ju gärna fa fram den riktiga kanslan, å då krävs ett vasst/varv villigt ljud till s2000

då BH verkar ha stängt ner så får ni gärn alänka till ngn annan sida med godkända ljudmoddar om ni har ngt
Gå in på

http://www.youtube.com/user/nanamitatsuki

finns allt och lite till. Nerladdningslänk under videon !!!!
User avatar
Torbjörn Eriksson
Posts: 344
Joined: 2009 Jul 22 7:27 pm

Re: sound pack ???

Post by Torbjörn Eriksson »

Clarence Blom wrote:
Torbjörn Eriksson wrote:har sökt på alla sidor jag har ang RBR men inte lyckats hitta ngt bra ljud pack ngnstans :( söker frams efter s2000 ljud da det ar det jag kor mest med har ett fiesta wrc ljud som e grymt nice till fiesta s2000 men låter skit lamt i dom andra s2000 bilarna !
man vill ju gärna fa fram den riktiga kanslan, å då krävs ett vasst/varv villigt ljud till s2000

då BH verkar ha stängt ner så får ni gärn alänka till ngn annan sida med godkända ljudmoddar om ni har ngt
Gå in på

http://www.youtube.com/user/nanamitatsuki

finns allt och lite till. Nerladdningslänk under videon !!!!
super tack :)
User avatar
Torbjörn Eriksson
Posts: 344
Joined: 2009 Jul 22 7:27 pm

Post by Torbjörn Eriksson »

Tobias Hult wrote:Skulle du kunna skicka ljudet till S2000 Fiestan till mig också?
http://www.mediafire.com/?sdkcvw655tzha2q
User avatar
Rickard Widén
Posts: 147
Joined: 2009 Sep 03 8:16 pm

Post by Rickard Widén »

En fråga bara,ersätter man dom befintliga eng filerna eller kopierar man bara in dom som dom är? Som man laddat ner från youtube.
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Post by Ulf Carlsson »

Fins det inte färdig ljud fill till ljudet som bara är att lägga in, fixar inte att lägga in med Audio.dat. :oops: :oops: :cry: :cry: :lol: :lol: :lol:
User avatar
Rickard Widén
Posts: 147
Joined: 2009 Sep 03 8:16 pm

Post by Rickard Widén »

Rickard Widén wrote:En fråga bara,ersätter man dom befintliga eng filerna eller kopierar man bara in dom som dom är? Som man laddat ner från youtube.
Fixat nu.
User avatar
Rickard Widén
Posts: 147
Joined: 2009 Sep 03 8:16 pm

Post by Rickard Widén »

Ulf Carlsson wrote:Fins det inte färdig ljud fill till ljudet som bara är att lägga in, fixar inte att lägga in med Audio.dat. :oops: :oops: :cry: :cry: :lol: :lol: :lol:
Skicka mig din audio.dat och vilka platser bilen har om det är 2 eller 5 osv.Så fixar jag det till dig.

rickard.w@hotmail.com
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Post by Ulf Carlsson »

Rickard Widén wrote:
Ulf Carlsson wrote:Fins det inte färdig ljud fill till ljudet som bara är att lägga in, fixar inte att lägga in med Audio.dat. :oops: :oops: :cry: :cry: :lol: :lol: :lol:
Skicka mig din audio.dat och vilka platser bilen har om det är 2 eller 5 osv.Så fixar jag det till dig.

rickard.w@hotmail.com
OK ska bara se om jag hittar det som du behöver ha :lol: :lol: :lol:
User avatar
Rickard Widén
Posts: 147
Joined: 2009 Sep 03 8:16 pm

Post by Rickard Widén »

enklast är att du kollar i cars.ini då ser du vilken plats fiesta s2000 har.
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Post by Ulf Carlsson »

Rickard Widén wrote:enklast är att du kollar i cars.ini då ser du vilken plats fiesta s2000 har.
Jag vet var bilen ligger. :wink:

Du har mail Rickard
Post Reply