Plugginet!

Saker som har med spelet att göra men som inte passar in i ovanstående
Post Reply
Marcus Jansson
Posts: 505
Joined: 2007 Jan 01 6:45 pm

Plugginet!

Post by Marcus Jansson »

At first I want to thank you for your offers, however none would solve our problem as we imagine. All offers were either for abroad servers or withour direct administration by us.

That's why we decided to ask you for donation fro new server. As thanksgiving will may create new tournaments only who will donate at least 200 CZK (8 EUR). Also they will not have to pay any other start fees, if we decide to establish them.

And now that most important, how to donate. On this page you will see also actual account status.

Update: After succesful charge on account you will get Private Message

Future of this server is now in your hands...

Så här stog de på deras hemsida vet int om de är gammalt men .. Som jag tycker de verkar så ska man betala 8 euro för att kunna göra turneringar ? Men gratis att köra :S Men 8 euro är ju ok om int de kommer ett svenskt plugin
User avatar
Per Andersson
Posts: 43
Joined: 2007 Jan 01 3:25 pm

Post by Per Andersson »

Finns det inte fler svenskar som är intreserade av att hjälpa till med pengar (200CZK= 65.96sek) för att få Wallys plugin att fungera igen? Jag tror, utan att kunna något om dataprograms programering att det svenska plugginet (som jag personligen hoppas och tror MYCKET på) kommer att ta tid att få igång och fungera tillfredställande, så då kanske inte wallys är fel så länge :?: Eller är det bara jag som är sugen på att komma igång med körandet igen och blir blåst på pengarna på köpet :?:
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Per Andersson wrote:Finns det inte fler svenskar som är intreserade av att hjälpa till med pengar (200CZK= 65.96sek) för att få Wallys plugin att fungera igen? Jag tror, utan att kunna något om dataprograms programering att det svenska plugginet (som jag personligen hoppas och tror MYCKET på) kommer att ta tid att få igång och fungera tillfredställande, så då kanske inte wallys är fel så länge :?: Eller är det bara jag som är sugen på att komma igång med körandet igen och blir blåst på pengarna på köpet :?:
Hur skickar man dom pengarna. :?: 65 spänn är ju inte mycket o tjafsa om.
Finns de nåt konto man kan skicka till :?:
User avatar
Tomas Landin
Posts: 36
Joined: 2007 Feb 14 8:34 am

Post by Tomas Landin »

Som jag läser det så är det 200CZK per turnering, inte per förare. Men frågan är vad de anser är en turnering.
Är det 200 CZK per säsong, eller 200 CZK per rally?

Ang. det svenska pluginet så framskrider det sakta men säkert. Jag siktar på att få klart offlinerally-läget idag (dvs. kunna ladda en "rallyfil" och köra de angivna sträckorna i rätt följd, med rätt väder etc.).

Dock så har jag inte haft möjlighet att undersöka skador/service-biten ännu, så service kommer inte vara implementerat än så länge.
Post Reply