Ny sträcka: Pribram - Stryckovy

Nya eller gamla sträckor / texturer
User avatar
Marcus Strand
Posts: 573
Joined: 2007 Jan 01 2:33 pm

Post by Marcus Strand »

Kollade det nu, jag har ingen aning faktiskt. Erik la upp den filen här om dan. Kan kolla med honnom när han kommer online.

Annars, adda mig på msn, strand_marcus@hotmail.com så skickar jag över filen.
User avatar
Erik Persson
Posts: 2322
Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm

Post by Erik Persson »

Det är den uppdaterade varianten som jag har lagt ut. Men om man följer mina instruktioner måste man köra sträcka 92 i shakedown och inget annat. Det står fel i instruktionen. Men det är rätt sträcka.

Ska fixa det när jag kommer hem.
User avatar
Marcus Strand
Posts: 573
Joined: 2007 Jan 01 2:33 pm

Post by Marcus Strand »

Erik såg att du använt dig av det jag skrev i forumet, skall tillägga att jag spelar på track 94, har hjälp Ahlstrand nu och han får inte fram Track 94 när jag hjälpt honnom. Han har installerat det som mig.

Nått är lite skumt eller är jag bara lite snurrig!
Last edited by Marcus Strand on 2007 Apr 09 4:47 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Anders Alm
Posts: 1061
Joined: 2007 Jan 01 4:52 pm

Post by Anders Alm »

Alltså va fan gör jag för fel :?: Har gjort en setup till en Xsara wrc-05
fixade den i Rally France. Har alltså taget en asfalt setup ändrat lite i den
så att den ska passa den nya sträckan bättre. Sen har jag sparat den som en ny setup ,men sen när jag ska gå in o köra så kommer jag inte in på sträckan. Det blir först 4 sträck sen tänker datorn lite sen ökar sträcken till
7-8 sen hör jag ett ljud (ljudet som markerar att jag är utloggad).
Har den nya uppdateringen+ ändrat texten från 94 till 92...
Ska prova med en annan bil också .......Några förslag på fel :?: :?:

Har testat ny bil N12 GrN.. Nu kommer jag in på sträckan men nu vinklar sig hjulen konstigt ( som om man har fel setup till fel bana)
Har ju utgått från asfaltsetup :? Hjälp Tack
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
User avatar
Anders Alm
Posts: 1061
Joined: 2007 Jan 01 4:52 pm

Post by Anders Alm »

Anders Alm wrote:Alltså va fan gör jag för fel :?: Har gjort en setup till en Xsara wrc-05
fixade den i Rally France. Har alltså taget en asfalt setup ändrat lite i den
så att den ska passa den nya sträckan bättre. Sen har jag sparat den som en ny setup ,men sen när jag ska gå in o köra så kommer jag inte in på sträckan. Det blir först 4 sträck sen tänker datorn lite sen ökar sträcken till
7-8 sen hör jag ett ljud (ljudet som markerar att jag är utloggad).
Har den nya uppdateringen+ ändrat texten från 94 till 92...
Ska prova med en annan bil också .......Några förslag på fel :?: :?:

Har testat ny bil N12 GrN.. Nu kommer jag in på sträckan men nu vinklar sig hjulen konstigt ( som om man har fel setup till fel bana)
Har ju utgått från asfaltsetup :? Hjälp Tack
Kan tillägga att när jag fixar en setup i France så vinklar sig hjulen Fast man tydligen ska göra så... Men fixar jag en setup i ett grusrally så blir det korrekt alltså tvärtimot :? Tycker det är skit svårt att fixa en egen setup när det är på detta viset(man vet ju inte vad som är rätt eller fel)
Tar gärna i mot lite hjälp här :roll: Måste veta varför det blir så här
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
Post Reply