Rally Sweden 17-22 februari 2011

Den stora serien som körs på tjeckiska pluginet

Moderator: Tommie Lindberg

User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Post by Ulf Carlsson »

Tommie Lindberg wrote:De ska laddas upp på pluginet. I menyn till vänster finns en rad där det står "Send replay". Tryck där och leta rätt på aktuell repris. Skicka.
Kom ihåg att numren på repriserna inte stämmer överens med sträcknummer! Replayen börjar alltid med tävlingsnamn_00 (=SS1) tävlingsnamn_01(=SS2) osv.
Ok Ja det har jag sett, trodde man skulle skicka direkt till dom som håller i Serien. Men då vet jag till nästa gång. :lol: :lol:
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Post by Ulf Carlsson »

Gert Pettersson wrote:
Tommie Lindberg wrote:I reglerna står bara att topp 5 ska skicka in repriser, så det är lite otydligt. Jag har frågat i deras forum hur man ska göra. Men straffet för att inte ladda upp repriser är uteslutning av föraren i aktuellt rally, så det är ju egentligen ingen skillnad mot att bryta..

Så alla ni som gått imål i rallyt och är topp 5 på någon sträcka, ladda upp repriser på pluginet med den sträckan omgående!

Edit: Alla ska tydligen ladda upp replay om man är topp 5, oavsett slutplacering eller om man brutit.
inte för varje SS? Bara om man är 1-5 plaserad i Rallyt i någon klass.
Jag och Uffe hade några SS där vi var 5a el bättre men vi är inte med på diskvalifiseringslistan :)
Blev lite fel jag körde inte WRC, blandade ihop det med VWRC
Mattias Stigh
Posts: 40
Joined: 2008 Apr 06 2:09 pm

Post by Mattias Stigh »

Laddade visst bara upp 8 av 9. Tur att man inte kom i mål denna gång då :D
Post Reply