Rally Sweden 18-23 februari

Den stora serien som körs på tjeckiska pluginet

Moderator: Tommie Lindberg

User avatar
Dennis Hernehult
Posts: 263
Joined: 2007 Jan 01 5:10 pm

Post by Dennis Hernehult »

leg 2 katastroff. CFH första ss sen outrageous behaviour på vägen. kan bli poäng förhoppningsvis iaf.
_\|/__\|/__\|/_Dennis_\|/__\|/__\|/_
User avatar
Micael Eriksson
Posts: 533
Joined: 2009 Jan 02 6:57 pm

Post by Micael Eriksson »

Nu har jag kört klart. Efter en små strulig 1:a etapp så tyckte jag att det gick hyffsat nu. Klädde av Rauno Ollema (var enda som låg före mig som hade kört) med ca 1 minut :shock: Lite synd att jag tuffsade till bilen tidigt nu på andra etappen, det fattas ett par secunder på alla sträcker. Bilen var grymt svår körd men på det hela taget så är jag nöjd.

Citerar Wengberg, Lycka till nu alla ni som inte kört :D :D
Hellre dö än fega
User avatar
Tomas Nordins
Posts: 165
Joined: 2007 Jan 02 9:43 am

Post by Tomas Nordins »

Så, då var 2:a legg'en genomförd, ligger just nu 3:a, 51 sek efter Marek, begriper inte hur han gör. Tappa iaf. mindre nu, 20 sek på dom här sista 10 ss'en, så det kanske kan bli lite klättring i resultatet. Lycka till nu ni som inte kört.
#72 Tomas Nordins
Team Ruka Djur�s
User avatar
Tommie Lindberg
Posts: 850
Joined: 2007 Apr 13 8:57 pm

Post by Tommie Lindberg »

Så har även jag halkat runt andra etappen. Började kanonbra då jag tog in 10 sekunder på ledaren på de första två sträckorna, men han höjde tempot efter det så tappade lite igen. Totalt sett tappade jag 7 sekunder på andra etappen, så jag hoppas att man kan klämma sig förbi någon iaf :)

Bra kört ni som kört hittills, och lycka till åt er andra :D
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Post by Ulf Carlsson »

Ja då har man halkat runt första Rallyt, Får väl vara nöjd med att komma o mål, :cry: :lol: :lol:
Rasmus Harrström
Posts: 537
Joined: 2008 Dec 10 8:48 pm

Post by Rasmus Harrström »

hopp då var det över. FAN slutade det med tyvärr. det började med att jag flög som en vante i hoppet på ss13 sågen 1 sedan på ss14 Fredriksberg 1 så gled jag av vägen lite sakta och in i ett träd så allt gick sönder. litet klipp med high lights kommer när jag har ork
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Vi i S2000 får skärpa till oss till nästa gång. Alla andra har kört kanon bra tycker jag. :smt041 till er andra. :wink:
Anders Lindbladh
Posts: 267
Joined: 2009 Feb 18 11:48 am

Post by Anders Lindbladh »

Om jag har ett klipp på youtube som jag vill visa här, hur gör jag då ? Hur gör man för att man ska kunna se en bild på filmklippet och sedan bara klicka på det så att man kan se det direkt ?
User avatar
Tommie Lindberg
Posts: 850
Joined: 2007 Apr 13 8:57 pm

Post by Tommie Lindberg »

[youtube] klistra in länken här imellan [/youtube]
Anders Lindbladh
Posts: 267
Joined: 2009 Feb 18 11:48 am

Post by Anders Lindbladh »

[youtube][/youtube]

Edit: ta bort mellanslagen så funkar det :wink: /Tommie
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Riktigt kul läsning

Post by Ulf Carlsson »

Rasmus Harrström
Posts: 537
Joined: 2008 Dec 10 8:48 pm

Post by Rasmus Harrström »

Fy på oss s2000 förare. nu måste vi ligga i träningsläger till nästa tävling!
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Rasmus Harrström wrote:Fy på oss s2000 förare. nu måste vi ligga i träningsläger till nästa tävling!
Ja nu är man revange sugen till nästa race :D
User avatar
Tommie Lindberg
Posts: 850
Joined: 2007 Apr 13 8:57 pm

Post by Tommie Lindberg »

Hasse Onkamo wrote:
Rasmus Harrström wrote:Fy på oss s2000 förare. nu måste vi ligga i träningsläger till nästa tävling!
Ja nu är man revange sugen till nästa race :D
Härligt att höra :D
Tycker att vi fick till ett helt fantastikt resultat i första tävling, kanonbra kört grabbar :smt023 Bara försöka fortsätta i samma spår till Mexico som ligger närmast i kalendern.
Roy Magnes
Posts: 835
Joined: 2007 Dec 29 1:08 am

Post by Roy Magnes »

Jeg får også ta med at det norske laget doblet poengene sine fra dag 1 til dag 2, så vi er veldig fornøyd med de få bilene vi har :)
"I love it when a plan comes together"
Post Reply