RBR World Cup of Nations

Den stora serien som körs på tjeckiska pluginet

Moderator: Tommie Lindberg

User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Post by Ulf Carlsson »

Anders Lindbladh wrote:Mitt namn har inte ändrats ännu. men jag kan logga in med både Anders Lindbladh och Anders LINDBLADH. Det har iallafall gått minst en vecka sen jag ändrade det.
Jag fick mitt nästan direkt
Håkan Björkman
Posts: 110
Joined: 2007 Feb 13 6:15 pm

Post by Håkan Björkman »

Jag med
Rasmus Harrström
Posts: 537
Joined: 2008 Dec 10 8:48 pm

Post by Rasmus Harrström »

så nu ligger jag i garaget efter inte så planerad träning.. slutade i ett träd ;( måst fixa kamera vinkeln
User avatar
Tommie Lindberg
Posts: 850
Joined: 2007 Apr 13 8:57 pm

Post by Tommie Lindberg »

Kalle_svensson wrote:ska de ändras namn på wcns hemsida också för licensens skull?
Jag som varit lite otydlig, namnet på wcn hemsidan spelar ingen roll, ni behöver inte ens regga er där. Det viktiga är namnet på pluginet.
Anders Lindbladh wrote:Mitt namn har inte ändrats ännu. men jag kan logga in med både Anders Lindbladh och Anders LINDBLADH. Det har iallafall gått minst en vecka sen jag ändrade det.
Jag har pratat lite med en av arrangörerna, OM det inte skulle ändras innan första tävlingen så kommer de ha lite överseende med det. Så det är ingen fara på taket :wink:
Kalle_svensson
Posts: 26
Joined: 2009 Nov 17 10:12 pm

Post by Kalle_svensson »

okej då är jag med
Anders Lindbladh
Posts: 267
Joined: 2009 Feb 18 11:48 am

Post by Anders Lindbladh »

Okej, det var ju bra. Man får väll ett meddelande från tjeckerna när dem har ändrat ?
Håkan Björkman
Posts: 110
Joined: 2007 Feb 13 6:15 pm

Post by Håkan Björkman »

jo
Anders Lindbladh
Posts: 267
Joined: 2009 Feb 18 11:48 am

Post by Anders Lindbladh »

Nu upptäckte jag nog vad felet va. När jag reggade mig på den tjeckiska pluginsidan så hade jag en annan hotmail adress. Den blev hackad för ett ganska bra tag sen. Jag har ändrat till den riktiga som jag använder nu. Så det lär väll komma ett meddelande från dem snart får man hoppas :wink:
Tom Östertun
Posts: 624
Joined: 2008 Nov 08 3:36 am

Post by Tom Östertun »

Anders Lindbladh wrote:Nu upptäckte jag nog vad felet va. När jag reggade mig på den tjeckiska pluginsidan så hade jag en annan hotmail adress. Den blev hackad för ett ganska bra tag sen. Jag har ändrat till den riktiga som jag använder nu. Så det lär väll komma ett meddelande från dem snart får man hoppas :wink:
Alltså... Man får ett meddelande i inkorgen på pluginsidan, precis som när man begärt omstart i nåt rally... Det står t o m lika... 8)
Yokohama Motorsport
Kalle_svensson
Posts: 26
Joined: 2009 Nov 17 10:12 pm

Post by Kalle_svensson »

nu har jag fått licensen :D
Anders Lindbladh
Posts: 267
Joined: 2009 Feb 18 11:48 am

Post by Anders Lindbladh »

När jag loggar in på pluginsidan och sedan trycker på statistics och sen kollar på drivers license står det: Default license (all drivers), RBR WCN. Betyder det att kommer kunna köra WCN rally sen när det börjar ? Dem har i och för sej inte ändrat mitt namn ännu...
User avatar
Tommie Lindberg
Posts: 850
Joined: 2007 Apr 13 8:57 pm

Post by Tommie Lindberg »

Anders Lindbladh wrote:När jag loggar in på pluginsidan och sedan trycker på statistics och sen kollar på drivers license står det: Default license (all drivers), RBR WCN. Betyder det att kommer kunna köra WCN rally sen när det börjar ? Dem har i och för sej inte ändrat mitt namn ännu...
Då är det bara att gasa :D
Anders Lindbladh
Posts: 267
Joined: 2009 Feb 18 11:48 am

Post by Anders Lindbladh »

Nu har dem äntligen ändrat mitt namn till Anders LINDBLADH, så nu ska det nog inte va några problem o köra.
Post Reply