RBR-WORLD

Berätta vad ni kör för andra serier och tävlingar.
Daniel Wolden
Posts: 367
Joined: 2009 Jan 04 11:04 pm

Post by Daniel Wolden »

Ser at det er en klokke som teller ned inne på siden der, det er igjen 03:37:00 nå, det betyr at det er klart ca ved kl 20 i kveld :)
/ / Wolden
User avatar
Tommie Lindberg
Posts: 850
Joined: 2007 Apr 13 8:57 pm

Post by Tommie Lindberg »

Edit: Never mind, jag är dum i huvet..
Oyvind Andersen
Posts: 218
Joined: 2010 Feb 15 10:38 pm

Post by Oyvind Andersen »

Nå er det bara og lasta ned :)
Ulf Smedh
Posts: 34
Joined: 2009 Feb 24 4:15 pm

Post by Ulf Smedh »

Ja det är bara att ladda ner :)

Dock kallar dom det fortfarande en Beta, men är fullt spelbar, och har redan spelat några onlinerace.

Man kan i Test Zone köra hur mkt man vill, men vilken bil man vill, på vilken bana man vill :D

Vet att det varit vissa strul på en del banor med vissa bilar. Välj då "Grip NEW" så fungerar det..

Dåligt med Svenska och Norska flaggor ju, in och regga er då!
Daniel Wolden
Posts: 367
Joined: 2009 Jan 04 11:04 pm

Post by Daniel Wolden »

Fungerer ikke hos meg, får bare error da jeg skal laste ned bil og strekker :S Så står det at jeg må laste ned path1.01, jeg trykker ja, men hver gang så må jeg laste ned den :S
/ / Wolden
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Post by Ulf Carlsson »

Daniel Wolden wrote:Fungerer ikke hos meg, får bare error da jeg skal laste ned bil og strekker :S Så står det at jeg må laste ned path1.01, jeg trykker ja, men hver gang så må jeg laste ned den :S
Får samma fel.
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Post by Ulf Carlsson »

Ulf Carlsson wrote:
Daniel Wolden wrote:Fungerer ikke hos meg, får bare error da jeg skal laste ned bil og strekker :S Så står det at jeg må laste ned path1.01, jeg trykker ja, men hver gang så må jeg laste ned den :S
Får samma fel.
Ska man lägga in den i en befintlig RBR installation eller är den helt fristående.??
Oyvind Andersen
Posts: 218
Joined: 2010 Feb 15 10:38 pm

Post by Oyvind Andersen »

dette er en egen innstallasjon, jeg driver og lastar ned banar nå, har lagt inn begge patcher, og biler utan problem. Det er mye og lasta ned, og tar laaaaang tid :lol:
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Post by Ulf Carlsson »

Oyvind Andersen wrote:dette er en egen innstallasjon, jeg driver og lastar ned banar nå, har lagt inn begge patcher, og biler utan problem. Det er mye og lasta ned, og tar laaaaang tid :lol:
Men får inte du meddelande om att den inte hittar patche ?? jag får det hela tiden vad jag än försöker göra.
Oyvind Andersen
Posts: 218
Joined: 2010 Feb 15 10:38 pm

Post by Oyvind Andersen »

Ulf Carlsson wrote:
Oyvind Andersen wrote:dette er en egen innstallasjon, jeg driver og lastar ned banar nå, har lagt inn begge patcher, og biler utan problem. Det er mye og lasta ned, og tar laaaaang tid :lol:
Men får inte du meddelande om att den inte hittar patche ?? jag får det hela tiden vad jag än försöker göra.
Nei, jag får ikke det, men nå fikk jag stromavbrot, efter og ha lasta inn manga strekkor, så nå måste jag børja om :(
Oyvind Andersen
Posts: 218
Joined: 2010 Feb 15 10:38 pm

Post by Oyvind Andersen »

dette var igrunn ingen høydare syntes jag :o
Oyvind Andersen
Posts: 218
Joined: 2010 Feb 15 10:38 pm

Post by Oyvind Andersen »

Noen som vet hvordan man får bort den Italienske texsten på dette, var så dom at jeg la inn Italiensk Pach, og nå skjønner jeg ikke en dritt :(
Ulf Smedh
Posts: 34
Joined: 2009 Feb 24 4:15 pm

Post by Ulf Smedh »

Fungerar ju utan några som helst problem.

Var lite problem med servern första dagen då nästan tusen personer samtidigt försökte ladda ner banor/bilar.

Det är ganska mycket att ladda ner första gången ja, men sen är det ju bara det nya man behöver ladda hem.

Avbryts nedladdningen så fortsätter den automatiskt där den tidigare slutade.
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Post by Ulf Carlsson »

Ulf Smedh wrote:Fungerar ju utan några som helst problem.

Var lite problem med servern första dagen då nästan tusen personer samtidigt försökte ladda ner banor/bilar.

Det är ganska mycket att ladda ner första gången ja, men sen är det ju bara det nya man behöver ladda hem.

Avbryts nedladdningen så fortsätter den automatiskt där den tidigare slutade.
Jag kom inte så långt att jag kunde börja ladda ner, fick felmeddelande hela tiden, så det får vara för min del
Oyvind Andersen
Posts: 218
Joined: 2010 Feb 15 10:38 pm

Post by Oyvind Andersen »

Men jag får inte kjørd online, får bara feilmelding da.
Post Reply