Lotsrallyt 15-19/6

Rasmus Perssons cup

Moderator: Rasmus Persson

User avatar
Rasmus Persson
Posts: 560
Joined: 2008 Jul 06 9:45 pm

Lotsrallyt 15-19/6

Post by Rasmus Persson »

Gick helt okej , ovant och svårt att få flyt och åka jämt! :)
Bjuder på ett par bilder!

Image

Image

Image

Image

Image

Image
// Persson

RBR:
Subaru Impreza WRC S14
Volvo 240 LE

Real: Volvo 244 87\" Voc

Image
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Post by Ulf Carlsson »

Värkar att vara fult ös :lol: :lol:
User avatar
Jim Hjerpe
Posts: 681
Joined: 2007 May 10 1:44 pm

Post by Jim Hjerpe »

har kört premiären nu, och det var ju en upplevelse.. =) hade jag varit kartläsare åt mig själv hade jag klivit ur bilen efter ca. 9 km...
Sicket jäkla trams man håller på med, kom nog upp i 5 eller 6 cfh.

Svårt å ta de lugnt också, å så plötsigt naggar man lite i innern utan att ha sladd, åså rullar man..

Nej, blir nog till att investera i en rattjäkel nu. =)

Lycka till alla!

Ps. Ni som inte kört, kan inte nån se till å vara mer än 4 minuter efter täten, så slipper jag bli sist! :roll:
// Jim Hjerpe
User avatar
Ulf Carlsson
Posts: 1299
Joined: 2009 Jan 03 8:45 am

Post by Ulf Carlsson »

Jim Hjerpe wrote:har kört premiären nu, och det var ju en upplevelse.. =) hade jag varit kartläsare åt mig själv hade jag klivit ur bilen efter ca. 9 km...
Sicket jäkla trams man håller på med, kom nog upp i 5 eller 6 cfh.

Svårt å ta de lugnt också, å så plötsigt naggar man lite i innern utan att ha sladd, åså rullar man..

Nej, blir nog till att investera i en rattjäkel nu. =)

Lycka till alla!

Ps. Ni som inte kört, kan inte nån se till å vara mer än 4 minuter efter täten, så slipper jag bli sist! :roll:
Jag har inte kört än så var lung Jim :wink: :wink: :lol: :lol:
Carl Eriksson
Posts: 111
Joined: 2010 Apr 08 8:46 pm

Post by Carl Eriksson »

Att det hade gått bättre utan en lite miss vid andra bron på ss2, vilket gjorde att rutan sprack och sen såg jag inget dom två sträckorna.. lär ju inte vara kvar på tredjeplatsen när alla kört..
Tempot finns, men inte pålitligheten :roll:
User avatar
Micael Eriksson
Posts: 533
Joined: 2009 Jan 02 6:57 pm

Post by Micael Eriksson »

Jag är ju lite ny i klassen.... är Persson "the man to beat" 8)
Han värkar då snabb så det räcker men hur står han mot Tommi Mäkinen tex. Jag hänger då inte alls med finnen... :D
Hellre dö än fega
User avatar
Rasmus Persson
Posts: 560
Joined: 2008 Jul 06 9:45 pm

Post by Rasmus Persson »

Micael Eriksson wrote:Jag är ju lite ny i klassen.... är Persson "the man to beat" 8)
Han värkar då snabb så det räcker men hur står han mot Tommi Mäkinen tex. Jag hänger då inte alls med finnen... :D
Nejrå! De flesta ligger någon sekund före mig på en del sträckor! Men verkar som att de är svårt att åka på alla hjul! Tommi ligger elva sekunder efter mig , men han verkar ha haft en riktigt dålig dag bakom ratten! Bara man åker lugnt och på vägen så gåre fort!
// Persson

RBR:
Subaru Impreza WRC S14
Volvo 240 LE

Real: Volvo 244 87\" Voc

Image
Tommi Mäkinen
Posts: 40
Joined: 2010 Mar 02 3:14 pm

Post by Tommi Mäkinen »

HELVETE, i'm very idiot, SS1 in junction too inside and hit stone and i was there no chans to continue without CFH, rally was over but i tried push and take some points.. damn! :? :? but lycka till! 8)
MAKINEN Tommi
Nordic Sim Motorsport
User avatar
Gustav Johansson
Posts: 109
Joined: 2011 Jan 05 2:07 pm

Post by Gustav Johansson »

dåligt som fan av mig :( :(
några CFP och allmänt dåligt kört! :?

Men men! man lär sig...
User avatar
Tommie Lindberg
Posts: 850
Joined: 2007 Apr 13 8:57 pm

Post by Tommie Lindberg »

Målet för dagen var att spöa Persson på någon sträcka, höll i 2 sträckor sen gick de utför som vanligt :lol: kom imål iaf, en jävla massa minuter efter... Får hoppas på någon tröstpoäng :)
User avatar
Rasmus Persson
Posts: 560
Joined: 2008 Jul 06 9:45 pm

Post by Rasmus Persson »

Tommie Lindberg wrote:Målet för dagen var att spöa Persson på någon sträcka, höll i 2 sträckor sen gick de utför som vanligt :lol: kom imål iaf, en jävla massa minuter efter... Får hoppas på någon tröstpoäng :)
Lovar dig att mitt hjärta stanna när jag såg att du kört hehe :P sedan såg jag att du hade kraschat då pustade jag ut igen! Kan ju inte få spö av min gamla team chef ju ahahhehe =D Grymt bra kört Tommie! =D
// Persson

RBR:
Subaru Impreza WRC S14
Volvo 240 LE

Real: Volvo 244 87\" Voc

Image
User avatar
Tommie Lindberg
Posts: 850
Joined: 2007 Apr 13 8:57 pm

Post by Tommie Lindberg »

Rasmus Persson wrote: Kan ju inte få spö av min gamla team chef ju ahahhehe =D
... som dessutom åkt framkrafs hela sitt liv :wink: :smt082
Blev själv mycket förvånad :)
User avatar
Tony Bergqvist
Posts: 142
Joined: 2008 Apr 06 2:03 pm

Post by Tony Bergqvist »

Tyvärr hände det något med min dator :-( det börja o hacka som fan .. har aldrig hänt tidigare ? gick inte o köra alls .. bara bryta ihop o komma igen till nästa race .. ja behöver iallafall träna endel för det va inte lätt o hänga med !! kul att den här serien är igång :-)
Tony Bergqvist

Team Rookie Racing
User avatar
Micael Eriksson
Posts: 533
Joined: 2009 Jan 02 6:57 pm

Post by Micael Eriksson »

Tony Bergqvist wrote:Tyvärr hände det något med min dator :-( det börja o hacka som fan .. har aldrig hänt tidigare ? gick inte o köra alls .. bara bryta ihop o komma igen till nästa race .. ja behöver iallafall träna endel för det va inte lätt o hänga med !! kul att den här serien är igång :-)
Tråkigt :cry: Ett litet tips till alla, om ni har nåt liknande strul, ni kan hoppa ur en tävling mellan två SS när det räknar ner för start. Då blir det "did not start ss"
Men kartisen får inte hinna säga kör, då är det så att säga kört :lol:
Hellre dö än fega
Leif Backlund
Posts: 83
Joined: 2007 Feb 28 11:11 pm

Post by Leif Backlund »

Var rejält taggad inför premiären och det märktes i början, det blev ett par avåkningar med antingen cfh eller världens långsammaste backning i gräset.. däremot gick det bättre på slutet, lovar gott inför fortsättningen.

Tack för en riktigt bra tävling, kul att vara igång med en serie igen!
Post Reply