film

Rasmus Perssons cup

Moderator: Rasmus Persson

Post Reply
Joakim.Karlsson
Posts: 298
Joined: 2009 Feb 11 11:33 pm

film

Post by Joakim.Karlsson »

jag skulle bara undra om de blir någon eller några filmer inom h cupen.. var inne på nåt forum här o hittat nån från förra året ..???
User avatar
Erik Brodin
Posts: 1521
Joined: 2008 Feb 23 5:57 pm

Post by Erik Brodin »

mmh.Johan gjorde någon och jag gjorde en med men det tar lite tid och ingen har kanske lust att göra
Joakim.Karlsson
Posts: 298
Joined: 2009 Feb 11 11:33 pm

Post by Joakim.Karlsson »

Erik Brodin wrote:mmh.Johan gjorde någon och jag gjorde en med men det tar lite tid och ingen har kanske lust att göra
okej men rasmus harrström håller på med något tror jag .. han håller på med nåt repotage från förra tävligen men de är bara han o jag än... letar efter fler
Rasmus Harrström
Posts: 537
Joined: 2008 Dec 10 8:48 pm

Post by Rasmus Harrström »

nja försökte men gick inte så bra när det inte fanns alls mkt material men lägger folket upp lite film och skickar skinsen till mig så kan jag fixa =)
Joakim.Karlsson
Posts: 298
Joined: 2009 Feb 11 11:33 pm

Post by Joakim.Karlsson »

Rasmus Harrström wrote:nja försökte men gick inte så bra när det inte fanns alls mkt material men lägger folket upp lite film och skickar skinsen till mig så kan jag fixa =)
jo jag vet.. men de hade vart kul bara ..
Rasmus Harrström
Posts: 537
Joined: 2008 Dec 10 8:48 pm

Post by Rasmus Harrström »

jupp men om folket lägger upp när detta e slut kan jag börja fixa vecka 14 e borta 13
Joakim.Karlsson
Posts: 298
Joined: 2009 Feb 11 11:33 pm

Post by Joakim.Karlsson »

Rasmus Harrström wrote:jupp men om folket lägger upp när detta e slut kan jag börja fixa vecka 14 e borta 13
ja men du öpppnar nån ny rubrik om de så se vi hur många som är intresserade
Post Reply