2008 (Säsongen 2008)

Mattias Ahlströms serie

Moderator: Mattias Ahlstrom

Locked
User avatar
Mattias Ahlstrom
Posts: 354
Joined: 2007 Jan 01 4:48 pm

2008 (Säsongen 2008)

Post by Mattias Ahlstrom »

Det har varit stiltje vad det gäller rallycrossen här men det beror inte på att jag lagt ner planerna på en cup även i år. Det beror snarare på att jag haft mycket annat att tänka på just nu.
Jag ber att få återkomma med datum för tävlingarna men som det ser ut nu kommer tävlingarna gå mestadels under sommarhalvåret. Detta p.g.a att jag inte kommer hinna med annars.
Jag kan inte lova något vad det gäller priser men jag ska givetvis försöka ordna det. Prisernas art vet jag inte ännu men förmodligen något liknande förra årets.

Nu får vi leka i skogen ett tag så syns vi på rallycrossbanorna längre fram... :wink:
Last edited by Mattias Ahlstrom on 2009 Jan 22 6:13 pm, edited 2 times in total.
Björn Lövdahl
Posts: 272
Joined: 2007 Jan 01 3:04 pm

Post by Björn Lövdahl »

Tänkte bara se om du har några nya planer för start av cupen etc?
//Björn
User avatar
Mattias Ahlstrom
Posts: 354
Joined: 2007 Jan 01 4:48 pm

Post by Mattias Ahlstrom »

Jamen, det finns planer. Tänkte sätta mig i dagarna och kolla övriga seriers tävlingsdatum o.s.v så inte denna cup krockar för mycket med andra tävlingar. Anledningarna till att jag ville avvakta lite med att planera inför cupen har varit några stycken. Sjukdomar, arbete, saker som måste fixas här hemma och en allvarlig olycka som drabbat en närstående. Går nu mot ljusare tider på alla sätt så både tid och ork börjar infinna sig.

Så, för er som vill köra rallycross i år....Det kommer bli åka av!

By the way...Vad vill ni ha för priser? Har ni några förslag så skriv dem gärna här. Jag kan inte ordna vad som helst men något i stil med förra årets priser.
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Mattias Ahlstrom wrote:Jamen, det finns planer. Tänkte sätta mig i dagarna och kolla övriga seriers tävlingsdatum o.s.v så inte denna cup krockar för mycket med andra tävlingar. Anledningarna till att jag ville avvakta lite med att planera inför cupen har varit några stycken. Sjukdomar, arbete, saker som måste fixas här hemma och en allvarlig olycka som drabbat en närstående. Går nu mot ljusare tider på alla sätt så både tid och ork börjar infinna sig.

Så, för er som vill köra rallycross i år....Det kommer bli åka av!

By the way...Vad vill ni ha för priser? Har ni några förslag så skriv dem gärna här. Jag kan inte ordna vad som helst men något i stil med förra årets priser.
Längtar redan till nästa :D
Locked