2008 (Deltävling 6, Götene MK)

Mattias Ahlströms serie

Moderator: Mattias Ahlstrom

Andreas Karlsson
Posts: 2896
Joined: 2007 Sep 13 8:44 pm

Post by Andreas Karlsson »

Daniel, jag kommer plåta dig imorgon om du inte bryter före där jag står ;)
kanske hinner vi snackas vid i servicen innan start också...
Leif Backlund
Posts: 83
Joined: 2007 Feb 28 11:11 pm

Post by Leif Backlund »

Och jag hejar nånstans en bit in på Kabelvägen!
User avatar
Mattias Ahlstrom
Posts: 354
Joined: 2007 Jan 01 4:48 pm

Post by Mattias Ahlstrom »

Leif Backlund wrote:Inte för att vara besvärlig, men borde inte jag få vara med nånstans i listan, har väl inget med A-final att göra, men jag har iaf kört kvalet?
Nej, du är absolut inte besvärlig!!! Jag har gjort en miss. :oops: Ber tusen gånger om ursäkt! Du har fått mail med lösenordet. Du körde dig till en plats i b-finalen.

VIKTIGT, ALLA B- OCH C-FINALFÖRARE.
Jag missade helt enkelt Leif Backlunds medverkan i kvalet. Jag har räknat samman hans kvalresultat och han kommer att köra b-finalen. Eftersom jag gett ut lösen för b-finalen till de som kvalat dit (innan jag upptäckte Backlund), så vill jag inte trycka ner någon i c-finalen. Detta innebär att det blir 7 förare i b-finalen. För att inte krångla till det allt för mycket med poängen så kommer 2:an i c-finalen att få 5 poäng (Precis som det ska vara) men det kommer även 7:an i b-finalen att få. Det kommer alltså bli 2 stycken som får 5 poäng. Hoppas det är ok med alla!
Leif Backlund
Posts: 83
Joined: 2007 Feb 28 11:11 pm

Post by Leif Backlund »

Tack för det! Nu ska vi se om man kan ge herrarna en riktig match...var det 3.15-tider det talades om (drömmande)...
User avatar
Mattias Ahlstrom
Posts: 354
Joined: 2007 Jan 01 4:48 pm

Post by Mattias Ahlstrom »

Resultaten är nu uppdaterade.
Locked