Samtaxrallyt Deltävling 3

Diskutera sådant som rör själva serien här.
Nytillkommen moderator: Tony Crona

Moderators: Micael Eriksson, Tommie Lindberg, Tobias Hult

Roy Magnes
Posts: 835
Joined: 2007 Dec 29 1:08 am

Post by Roy Magnes »

Jeg brukte 500 meter på å totalknuse motoren på Focusen...



edit: Men hvorfor finnes fortsatt rallyet tilgjengelig for meg å kjøre, selv om jeg alt har brutt? Kom jeg ikke tilrekkelig langt inn på SS1 til at spillet har regisrert på at jeg har startet på prøven?


Hva gjør jeg videre? Kjører jeg en gang til, siden spillet ikke har meg som brutt, eller skal jeg la være? Hva mener generalen?
"I love it when a plan comes together"
User avatar
Hasse Onkamo
Posts: 2343
Joined: 2007 Jan 01 6:06 pm

Post by Hasse Onkamo »

Roy Magnes wrote:Jeg brukte 500 meter på å totalknuse motoren på Focusen...



edit: Men hvorfor finnes fortsatt rallyet tilgjengelig for meg å kjøre, selv om jeg alt har brutt? Kom jeg ikke tilrekkelig langt inn på SS1 til at spillet har regisrert på at jeg har startet på prøven?


Hva gjør jeg videre? Kjører jeg en gang til, siden spillet ikke har meg som brutt, eller skal jeg la være? Hva mener generalen?
Skicka request så får du starta om Roy!
- Norway roy magnes 1 Did not start to SS 1
User avatar
Christer Vestlund
Posts: 211
Joined: 2007 Jan 04 10:50 am

Post by Christer Vestlund »

Jag har sumpat min ordinarie profil på cz plugget(detta hände efter samtaxrallyt) så för att se tider från rallyt har jag skapat en ny användaresom jag startat rallyt för att omedelbart bryta.

//Christer

PS kan säga så här efteråt att inte f.. såg jag tiderna från rallyt
Christer Vestlund
Better flat out than safety
Daniel Wolden
Posts: 367
Joined: 2009 Jan 04 11:04 pm

Post by Daniel Wolden »

Jaaaa :D jeg kom faktisk i mål, jeg kjørte kjempe sakte og dårlig, men og komme i mål er en serier i seg selv for meg, siden jeg nesten aldri kommer i mål.Første gangen jeg kommer i mål i år :D

Repriser er lagt til på pluggin siden :D

Nå skal det feires med frokost,hehe:-P
/ / Wolden
User avatar
Robin Hallman
Posts: 155
Joined: 2009 Feb 21 8:34 pm

Post by Robin Hallman »

skickat request nu, för hoppade ut till skrivbordet på ss1 på grund av en pop-up, ingen dmp fil så vista är inte så poulärt just nu av mig...
huvudsaken är att man får se en sladd
User avatar
Christer Vestlund
Posts: 211
Joined: 2007 Jan 04 10:50 am

Post by Christer Vestlund »

Grattis Blom till segern. Det gjorde du snyggt. Ja ja vet att inte rallyt är slut än men den risken tar jag. Grattis alla på pallen i alla klasser.

Själv gjorde jag ett dåligt rally med avåkningar utom på SS 1 har fått rensa kylaren från allt gräs och sly efter alla missar och överladdningar. Det här är ingen bortförklaring jag hade inte kunnat hota blom i alla fall. Till Tomas Nordins så säger jag bara att jag kommer över nån kväll så skall vi ta ett allvarligt snack du och Jag :twisted:

//Christer V
Christer Vestlund
Better flat out than safety
Andreas Karlsson
Posts: 2896
Joined: 2007 Sep 13 8:44 pm

Re: Samtaxrallyt Deltävling 3

Post by Andreas Karlsson »

Hasse Onkamo wrote:Katastrof igen. Får det aldrig o funka i den här serien. :?
Får nog köra N3 nu. Det är det ända man klarar av.
jag tror annars att Lada Kalina R2 kan passa dig bra ;)

i nerförsbacken på Prospect ridge har jag uppnått svindlande 176km/h
längre går inte mätaren :D
växlar man ut den ordentligt kanske man kan nå 185 med medvind och hemlängtan.

å andra sidan så kan man hålla stumt hela vägen och bara försiktigt vänsterbromsa sig igenom svängarna :D
tror lätt den hänger med Fiestan ;)
User avatar
Erik Brodin
Posts: 1521
Joined: 2008 Feb 23 5:57 pm

Post by Erik Brodin »

Kalinan är inge fel på om man törs kåla på med den... har spöat S1600 på nån SS med Kalinan :roll:
Roy Magnes
Posts: 835
Joined: 2007 Dec 29 1:08 am

Post by Roy Magnes »

Jeg kom meg gjennom store deler av SS1, men med ca 2,5 km igjen å kjøre skled jeg for mye sideveis i en lang venstresving, med det resultatet at jeg gikk i et tre i innersvingen... Knuste oljepumpa, og game over...
"I love it when a plan comes together"
User avatar
Anders Alm
Posts: 1061
Joined: 2007 Jan 01 4:52 pm

Post by Anders Alm »

Hmm Skulle precis köra rallyt men det kommer upp att Noiker2 inte är korrekt :? Provade då att om installera baklänges sträckorna men då kommer det upp Wrong file track-52_M.lbs :roll:
Va f-n gör jag :?
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
User avatar
Anders Alm
Posts: 1061
Joined: 2007 Jan 01 4:52 pm

Post by Anders Alm »

Anders Alm wrote:Hmm Skulle precis köra rallyt men det kommer upp att Noiker2 inte är korrekt :? Provade då att om installera baklänges sträckorna men då kommer det upp Wrong file track-52_M.lbs :roll:
Va f-n gör jag :?
Va :x Nu kommer det upp att Sipirakim2 inte matchar :twisted:

Detta kommer upp när jag vill ominstallera baklänges ss



Applying patch....
Result: track-50_M.lbs No suitable patches were found
Wrong file track-52_M.lbs


Men va fan track 52 finns inte ens med i uppdateringen
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
User avatar
Kim Gustafsson
Posts: 557
Joined: 2007 Jan 11 11:05 pm

Post by Kim Gustafsson »

Får la räknas som godkänt!
Förutom lagget på ss1 och ss2 :x
Anders Jonsson
Posts: 138
Joined: 2007 Jan 02 9:13 pm

Post by Anders Jonsson »

Tack Hasse för att det inte regnade denna tävling, de e halkigt som sejtan endå med 2wd :wink: klarade rallyt me passiv körning på vissa ss & bara en snurrning :)

// Jonte
www.jis.se - The Driver
Peter Sandbäck
Posts: 139
Joined: 2009 Nov 11 5:41 pm

Post by Peter Sandbäck »

Peter Sandbäck wrote:Så klicka jag på retire istället fär call for help. kan jag skicka en request att starta om från den sträckan eller är det kört?
har då skickat request nu iallafall
"If in doubt, flat out"
User avatar
Clarence Blom
Posts: 337
Joined: 2007 Jan 03 6:13 pm

Post by Clarence Blom »

Christer Vestlund wrote:Grattis Blom till segern. Det gjorde du snyggt. Ja ja vet att inte rallyt är slut än men den risken tar jag. Grattis alla på pallen i alla klasser.

Själv gjorde jag ett dåligt rally med avåkningar utom på SS 1 har fått rensa kylaren från allt gräs och sly efter alla missar och överladdningar. Det här är ingen bortförklaring jag hade inte kunnat hota blom i alla fall. Till Tomas Nordins så säger jag bara att jag kommer över nån kväll så skall vi ta ett allvarligt snack du och Jag :twisted:

//Christer V
Man får tacka om det nu blir så....kom in lite fel i nån sväng på ss2 trots safe,
annars gick det bra . fruktansvärt halt på sista.
Post Reply